Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:12:18 GMT

پویش مردمی مشهد؛ حسینیه سیدالشهدا(ع) کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۰۸۶

پویش مردمی مشهد؛ حسینیه سیدالشهدا(ع) کلید خورد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-آیین افتتاح رسمی پویش مردمی مشهد حسینیه سید الشهدا در محل دبیرخانه دائمی این پویش، برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت الاسلام صاحبقرانی صبح امروز در مراسم آغاز پویش مشهد حسینیه سیدالشهدا(ع) ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ایجاد تحول در فرآیند کاری سازمان تبلیغات اسلامی  اظهار داشت: راهبرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی مردمی کردن جریان تبلیغ در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با برشمردن مزیت‌های جریان تبلیغات مردمی در زمینه‌های انقلابی و اسلامی گفت: مردمی بودن جریان تبلیغ به دلیل داشتن حس مردمی بسیار اثرگذار است که می‌توان از طریق پویش‌های مردمی به حداکثر تاثیر و اثرگذاری در جامعه رسید.
 
وی با اشاره به اینکه هر کار و  برنامه‌ای مزیت‌ها و آفت‌های خود را دارد، ادامه داد: پویش کاملاً باید مردمی باشد نه دستگاهی، دستگاهی شدن پویش‌های مردمی آفت ادامه مسیر پویش‌ها هستند و برای دور ماندن از این آفت و مردمی ماندن پویش‌ها می‌توان از امکانات دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد.

نمایش رادیویی رئیسعلی دلواری با پویش هر "خانه یک حسینیه" در رادیو اربعینبرترین‌های پویش سراسری آماده باش در دهه نخست شهریور اعلام شدپویش "لبخند عروسک‌ها" در مناطق محروم استان مرکزی اجرا می‌شود

صاحبقرانی با اشاره به جریان شهادت سردار سلیمانی افزود: خود جوشی مردم و فعال بودن مردم در بزرگداشت مقام این شهید در زمان تشیع پیکر پاک ایشان، بار دیگر بزرگی و عظمت حرکت‌های مردمی را نشان داد که می‌توان از آن برای حرکت‌های مردمی و پویش‌ها الگو گرفت.
 
وی  با تشریح معنی کلمه مواسات، افزود: مواسات توزیع بسته‌های معیشتی در بین مردم نیست، بلکه در زندگی هم شریک شدن است. باید از طریق پویش‌های مردمی کاری کنیم که مردم بتوانند احساسات انقلابی و اسلامی خود را در جامعه با هم به اشتراک بگذارند و حس مسئولیت در مردم مجدداً به وجود آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان با اشاره به اهمیت رسانه در ترویج و همگانی کردن پویش‌های مردمی گفت: باید بتوان از امکانات رسانه استفاده کرد تا پویش‌هایی چون پویش مردمی مشهد حسینه سید الشهدا به حداکثر مشارکت مردمی برسد و نباید از این فضا غافل شد و این امر  نیازمند مشارکت رسانه‌ای از جایگاه مردمی بودن آن است و این دیدگاه سبب می‌شود اثرگذاری و ترویج پویش‌های مردمی در جامعه بسیار گسترده‌تر شکل گیرد.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۲ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۳ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۴ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۵ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۶ رئیس مجلس: پاسخ ‌آمریکایی‌ها را با کار جهادی می‌دهیم/ ‌دشمن را ناامید می‌کنیم ۷ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۸ قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود سد کلقان‌چای بستان‌آباد با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد مهمترین اخبار تسنیم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود نوبخت: نتیجه وفاق و همکاری مردم و مسئولان سازندگی در کشور است آمریکا: نمی‌خواهیم حزب‌الله بخشی از دولت لبنان باشد اینترنت شاد برای همه استفاده‌کنندگان رایگان شد+ امکانات نسخه جدید لبنان| هنیه با سید حسن نصرالله دیدار می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی پویش های مردمی پویش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد

مرحله کتبی نوزدهمین دوره آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن، همزمان با سراسر کشور، در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از مشهد، مهدی رمضانی در جمع خبرنگاران در خصوص آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان ‌قرآن اظهارداشت: در این دوره از آزمون 1618 داوطلب شامل 488 نفر از برادران و 1130 نفر از خواهران در شهر‌های مشهد، تربت حیدریه، تربت جام، نیشابور، کاشمر، سبزوار و خواف، در رشته‌های حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن در استان خراسان رضوی به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: داوطلبانی که 80 درصد امتیاز آزمون در مرحله کتبی را کسب کنند، مجاز به شرکت در مرحله شفاهی آزمون خواهد بود که در این مرحله و به صورت حضوری، مواردی از قبیل حسن حفظ، صوت، لحن، تجوید و وقف و ابتدا، مورد سنجش اساتید قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تعداد افرادی نکه در 2 بخش کتبی و شفاهی آزمون پذیرفته شده و موفق به دریافت مدرک حفظ قرآن شدند نیز هر سال افزایش داشته و از 11 نفر در سال 1385 به 133 نفر در سال 1402 رسیده است.

وی تاکیدکرد : این آزمون از سال 1385 برگزار می‌شود و تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون نیز هر سال در مقایسه با سال پیش از آن افزایش یافته است. برای نمونه، آزمون سال گذشته در استان خراسان رضوی با حضور 1167 نفر برگزار شد و تعداد شرکت‌کنندگان در سال جاری با حدود 40 درصد افزایش به 1618 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در مشهد
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • اجتماع مردمی حمایت از طرح «نور» در مشهد
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • حرکت کاروان میقات