Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:34:17 GMT

اطلاعیه ای در خصوص تغییر زمان آزمون طلاب

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۰۹۱

اطلاعیه ای در خصوص تغییر زمان آزمون طلاب

دانشگاه مذاهب اسلامی در خصوص تغییر زمان آزمون اختصاصی طلاب سال ۹۹ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: "به اطلاع داوطلبین شرکت در آزمون اختصاصی طلاب سال ۱۳۹۹ دانشگاه مذاهب اسلامی می‌رساند، آزمون اختصاصی طلاب در روز پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ۹۹ برگزار می‌شود.

داوطلبین متناسب با حوزه‌های آزمون انتخابی در سامانه آزمون آمادگی لازم برای شرکت در آزمون را باید داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس محل آزمون، شرایط لازم برای شرکت در آزمون، تدابیر بهداشتی لازم الاجرا برای داوطلبین و جزئیات برگزاری آزمون در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه مذاهب اسلامی آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ سرپرست مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه فردوسی به تشریح آمار کنکور مرحله اول سال جاری در خراسان رضوی پرداخت و اظهار کرد: در کل استان ۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر در روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور در ۳۸ حوزه امتحانی در ۲۷ شهرستان خراسان رضوی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که از این تعداد ۵۷ هزار و ۳۰۹ نفر زن و ۳۴ هزار و ۱۷ نفر مرد هستند.

داود قرونه افزود : مشهد دارای ۹ حوزه شامل دانشگاه فردوسی (با ۱۳ حوزه فرعی)، دانشگاه علوم پزشکی، موسسه آموزش عالی خیام، دانشگاه امام رضا(ع)، موسسه آموزش عالی سجاد، دانشگاه پیام نور، دانشکده فنی شهید منتظری و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد است که ۴۲ هزار و ۴۷۳ نفر با حضور در این ۹ حوزه، در دور اول کنکور امسال شرکت می‌کنند. لازم به ذکر است که دانشگاه فردوسی بزرگترین حوزه امتحانی در کل کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین نیشابور نیز دارای ۵ حوزه شامل دانشگاه نیشابور، دانشکده کشاورزی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، آزاد اسلامی و پیام نور است. سایر شهرستان‌های استان نیز هر کدام دارای ۵ حوزه هستند.

قرونه با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان استان به تفکیک جنسیت و رشته‌ها، عنوان کرد: در کل خراسان رضوی ۱۰ هزار و ۲۱۷ نفر شامل ۳۸۷۴ زن و مابقی مرد در کنکور رشته ریاضی، ۳۸ هزار و ۲۱۶ نفر شامل ۲۵ هزار و ۲۶۲ زن و مابقی مرد در کنکور رشته تجربی، ۳۱ هزار و ۷۳۰ نفر شامل ۲۰ هزار و ۲۵۱ زن و مابقی مرد در کنکور رشته انسانی، ۵۱۱۵ نفر شامل ۴۰۷۳ زن و مابقی مرد در کنکور رشته هنر و ۶۰۴۸ نفر شامل ۳۸۴۹ زن و مابقی مرد در کنکور رشته زبان شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال برای داوطلبین متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان نیز دفترچه‌ای جدا تنظیم شده است، گفت: بر این اساس داوطلبین هر کدام از ۵ رشته امتحانی چنانچه متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان هم باشند، علاوه بر تعداد دفترچه‌های اختصاصی رشته خود، یک دفترچه دیگر شامل سوالات اختصاصی کنکور دانشگاه فرهنگیان نیز دریافت می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • کشف دو کانال بزرگ تقلب در کنکور با بیش از ۵۰ هزار نفر عضو
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب