Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:22:42 GMT

واکنش جالب مودریچ به احتمال جدایی مسی از بارسا

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۱۵۱

واکنش جالب مودریچ به احتمال جدایی مسی از بارسا

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید به شایعات جدایی لیونل مسی از بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین‌الدین زیدان در فصلی که گذشت موفق شدند جام قهرمانی رقابت های لالیگا را بالای سر ببرند. اگرچه لوس بلانکوس بعد از جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان سال 2018 سختی های زیادی را متحمل شده اما به نظر می‌رسد که آنها در حال سازگاری با شرایط جدید هستند؛ موضوعی که قهرمانی در لالیگا می‌تواند تاییدی بر آن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ستاره خط هافبک رئال مادرید و برنده توپ طلا یعنی لوکا مودریچ حالا در مصاحبه ای پیرامون جدایی احتمالی لیونل مسی بعد از کریس رونالدو گفت: "جدایی لیونل مسی مانند کریستیانو رونالدو یک ضرر بزرگ برای لالیگا خواهد بود. با این حال شما نمی‌توانید به گذشته فکر کنید. این فوتبال است. این ضرر بزرگ برای لیگ خواهد بود اما باید رو به جلو برویم. با جدایی مسی بازیکنان دیگر ستاره لالیگا می‌شوند. وقتی رونالدو جدا شد، زندگی رئال مادرید نیز بدون او ادامه داشت. برای بارسلونا و لالیگا نیز جدایی مسی همین طور پیش خواهد رفت."

 

 

 



مودریچ درباره وضعیت رئال مادرید نیز گفت: "ما تیم جوانی در اختیار نداریم اما بسیار باتجربه هستیم. بازیکنان جوانی در اختیار داریم که قطعاً بهتر خواهد شد. نمی‌دانم که آیا بازیکن جذب خواهیم کرد یا خیر اما همین تیم فعلی نیز کیفیت مناسبی دارد. ما این موضوع را در لالیگا نشان دادیم و می دانیم که می‌توانیم آن را تکرار کنیم. من دو بار قهرمان لالیگا شدم اما می خواهم بیشتر از این ها در این جام پیروز شوم."

لوکا مودریچ بارسلونا لیونل مسی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا مودریچ بارسلونا لیونل مسی رئال مادرید رئال مادرید لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است

بلینگام در حالی به رئال مادرید پیوست و درخشان ظاهر شد که بنرما، هازارد و آسنسیو از این تیم جدا شده بودند ولی او تاثیر خودش را در مادرید به خوبی گذاشت.

طرفداری | طبق گفته استیو مک‌ منمن، جود بلینگام در حال حاضر در رختکن رئال مادرید نفوذ و تاثیر بیشتری از رونالدو نازاریو و زین‌الدین زیدان دارد.

بلینگام پس از انتقال 103 میلیون یورویی (88 میلیون پوند/110 میلیون دلار) از دورتموند در تابستان گذشته، فصل اول درخشانی را در رئال مادرید سپری می‌کند. هافبک ملی‌پوش انگلیس با 21 گل زده برای لوس بلانکوس به مهره‌ای حیاتی در مسیر موفقیت این تیم تبدیل شده است. به نظر می‌رسد بلینگام در اولین فصل حضورش در مادرید، طعم شیرین قهرمانی را نیز بچشد. این تیم هم‌اکنون با 11 امتیاز اختلاف در صدر لالیگا قرار دارد و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کرده است.

تاثیر بلینگام در رئال مادرید فقط به زمین بازی محدود نمی‌شود. این بازیکن 20 ساله با تعداد گل‌های زده‌اش هم‌تیمی‌هایش را شگفت‌زده کرده، اما در عین حال با خونسردی و پختگی که در یک لیگ و کشور جدید به نمایش گذاشته، همه را تحت تاثیر قرار داده است. استیو مک منمن که یکی از آن انگلیسی‌های موفق در رئال مادرید بوده است، در مصاحبه با TNT Sports از تاثیر بالای بلینگام در این تیم اسپانیایی گفته است.

لوئیس فیگو وارد این ‏رختکن شده است، رونالدو نازاریو وارد این رختکن شد، زیدان وارد این رختکن ‏شد ولی هیچکدام در رئال به اندازه جود بلینگام تاثیر نگذاشتند. ‏فراموش نکنید این تاثیرگذاری خارق‌العاده در حالی است که او فقط ‌‏20 سال سن دارد. این شگفت‌انگیز است.

جود در 19 سالگی به رئال مادرید پیوست. او در حالی به رئال رفت که سال سختی برای این تیم بود، چراکه کریم بنزما، ادن هازارد و آسنسیو از مادرید جدا شدند. جود بلینگام به عنوان نخستین خرید به تیم اضافه شد و چند خرید دیگر در حاشیه. اما او نفر اصلی بود. او به خوبی در این نقش جا افتاده است.

سه گل در ال‌کلاسیکو، قهرمانی سوپرکاپ، قهرمانی لالیگا و حالا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، همه اینها روی دوش اوست. چه ستارۀ تمام‌عیاری!

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا