Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت روش های جذب منابع و بازپرداخت تعهدات مالی برای انبوه سازی پروژه واگن ملی مترو، گفت: با انجام رایزنی های لازم، امیدواریم بهترین روش ممکن تامین منابع مالی جهت تولید یک هزار واگن ملی مترو فراهم شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه بازدید از نمونه تولیدشده قطار ملی مترو که به اتفاق شهردار تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری، مدیران عامل شرکت متروی تهران و شرکت واگن سازی صورت پذیرفت با اشاره به این نکته که کار انجام‌گرفته توسط متخصصان کشورمان ازنظر هماهنگی، سرعت اقدام و ماهیت فعل تولید داخل اقدامی نمونه است، خاطرنشان کرد: مجموعه متروی تهران با شور و شوق این پروژه را به مرحله خوبی رسانده و این موضوع بیانگر آن است که اگر متخصصان کشورمان شرایط و میدان برای انجام کار داشته باشند، کاملا توانمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ابراز امیدواری نسبت به این مساله‌که ظرفیت‌ واگن سازی ملی در آینده بتواند به‌عنوان یک شرکت بین‌المللی فعالیت کند، عنوان کرد: با رفع نیازهای داخل در زمینه تامین واگن مترو، به واقع می توانیم بر اساس استانداردهای جهانی فعالیت کرده و تولیدات خود را به سایر کشورها نیز ارائه دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار امیدواری نسبت به تولید یک رام قطار ملی مترو تا پیش از پایان سال جاری در خصوص تامین منابع مالی برای انبوه‌سازی نمونه تولیدشده عنوان کرد: آنچه در خصوص منابع مالی اهمیت دارد، روش‌های جذب منابع و بازپرداخت تعهدات مالی است. تعیین مکانیزم این دو موضوع بر عهده بانک‌ها، صندوق ذخیره ارزی، بازار سرمایه و سازندگان است.

آقا محمدی در پایان به برگزاری جلسه برای تامین منابع مالی انبوه‌سازی این پروژه گفت: با بررسی روش‌های جذب سرمایه و رایزنی با مراجع ذیربط، امیدواریم بهترین راه‌حل برای تامین منابع مالی تولید حداقل یک هزار دستگاه واگن ملی مترو تبیین و اجرا شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پروژه مترو پروژه واگن ملی تامین منابع مالی ملی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا

به گزارشقدس آنلاین، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو