Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:01:38 GMT

۱۱ تعاونی برتر آذربایجان غربی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۱۷۸

۱۱ تعاونی برتر آذربایجان غربی تجلیل شدند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر آذربایجان‌غربی گفت: تعاونی‌ها جزو بنگاه‌های اقتصادی کوچک هستند و هدف دولت حمایت از بنگاه‌های اقتصادی است. 

ناصر صادقی اظهار داشت: حمایت از این بخش منجر به توسعه زیربنای اقتصاد مقاومتی می‌شود و این امور مورد تاکید مرهبر معظم انقلاب و مسوولان کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: با فعالیت تعاونی‌ها در سطح آذربایجان غربی و کشور، توسعه اقتصادی جهش چشم‌گیری خواهد داشت. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه باید اطلاع‌رسانی دقیق از عملکرد تعاونی‌ها در اولویت مسوولان باشد، اظهار داشت: با این کار تمام اعضا می‌توانند از عملکرد حوزه خود مطلع شوند و در این صورت کارآیی تعاونی‌ها بالا رفته و به دنبال آن نیز بهره‌وری افزایش پیدا می‌کند. 

صادقی تاکید کرد: باید به تمام متغیرهای زمان، مکان، سرعت و دقت تاثیرگذار در امر توسعه فعالیت تعاونی‌های توجه کرد زیرا در این صورت می‌توان بهره‌برداری و بهره‌وری مناسبی را از این بنگاه‌های اقتصادی کوچک برداشت کرد. 

وی اضافه کرد: تعاونی‌ها باید اعتماد پذیری و کیفیت خدمات خود را افزایش دهند تا بتوان کارآیی تعاونی‌ها را در سطح جامعه افزایش داد. 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: بخش تعاون یکی از بخش‌های مترقی اقتصاد کشور است. 

وحید جلال زاده ادامه داد: توجه به تعاونی‌ها یعنی مردمی کردن اقتصاد کشور است و باید از حضور پرشور مردمی در تمام امور استفاده کنیم. 

وی بیان کرد: ما هر چقدر تعاونی‌ها را در اقتصاد ایران ارتقای  و رشد دهیم، جراحی اقتصاد ایران به کمک مردم صورت می‌گیرد. 

آذربایجان غربی ۶ هزار و ۱۲۶ نعاونی دارد که از این تعداد یکهزارو ۷۷۴ تعاونی فعال هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی ارومیه آذربایجان غربی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی ارومیه آذربایجان غربی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است