Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@00:16:27 GMT

امداد خودرو هیوندای - کیا - تویوتا

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۲۲۵

امداد خودرو هیوندای - کیا - تویوتا

امداد خودرو هیوندای

دانستن نکته های ریز و درشت و متعدد هنگام تعمیرات بسیار مفید و‌کار آمد خواهد بود؛  هم چنین صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها به عمل خواهد آمد و از همه مهم تر بالاترین کیفیت خدمات امداد خودرو هیوندای را از تعمیر کار خود دریافت خواهید کرد.

امداد خودرو هیوندای724 یک مرجع فوق تخصصی بررسی و کیفیت قطعات خودرو، فروش قطعات اصلی خودرو در محل است که با تاسیس دفتر امداد خودرو هیوندای 724  و گرد آوردن تیم مکانیک سیار در تهران، تلاش می کند سطح کیفیت خدمات تعمیر خودرو و تعویض قطعات اصلی و فرعی را بالا برده و خدمات بهتر و کامل تری به مشتریان و کاربران ساکن تهران ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزیت های استفاده از خدمات امداد خودرو هیوندای 724

-استفاده از قطعات اصلی و مورد تایید کارخانه :

 همه ی قطعات ارائه شده اصل و به صورت اورجینال و دارای گارانتی تعویض می باشند. استفاده کردن از قطعات کپی و غیر اصل سبب آسیب رسیدن به بقیه ی اجزای خودروی شما و هزینه های دو چندان و مضاعف خواهد شد.

- انجام سرویس های دوره ای و لوازم مصرفی در محل شما بر اساس استاندارد هیوندای کیا  تویوتا  :

سرویس های دوره ای همانند ( تعویض روغن موتور خودرو، سرویس های قبل از سفر، بازدید چرخ ها، ترمز، فیلترها، جلوبندی، تنظیم نور چراغ ها و...) مهم ترین دلیل حفظ سلامت موتور و خودروی شما است. برای انجام سرویس های دوره ای خودرو و تعویض لوازم مصرفی مثل ( باتری،دینام، استارت، روغن موتور، روغن گیربکس، فیلتر هوا، شمع، صافی بنزین فیلترها و... ) تنها کافیست با ما تماس حاصل کنید.

- باطل نشدن گارانتی خودرو

عواملی مانند استفاده از قطعات غیر اصل و کهنه و غیر فابریک سبب ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. لوازم و قطعات مصرفی در امداد خودرو شبانه روزی هیوندای 724  دارای استاندارد کارخانه سازنده و هم چنین مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی مصرفی شما می باشد.

- تعویض توسط افراد متخصص و دارای دانش فنی:

انجام سرویس های دوره ای خودرو توسط اشخاص بدون دانش و مهارت کافی و لازم سبب آسیب جدی به موتور خودرو و هزینه های دو چندان برای شما خواهد گردید. کارشناسان امداد خودرو هیوندای 724  همگی دوره های حرفه ای و تخصصی خودرو را سپری کرده اند و با سیستم های فنی خودروی شما آشنایی و آگاهی کامل دارند.

 

امداد خودرو هیوندای 724

تیم و گروه امداد خودرو هیوندای 724 ، همیشه ارائه خدمات با بهترین و بالاترین کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است. در این راه قطعا امکان دارد که با نقص های کمی و کیفی بسیاری رو به رو شود، اما تلاش می کند و بر این می کوشد که در آینده این چالش ها را کمتر کند و با عزمی قوی تر مسیر خود را به بهترین شکل ممکن ادامه دهد و تا الان نیز ثابت کرده است که همیشه در راه بهتر شدن قدم برداشته است. سعی و توجه و هدف اصلی امداد خودرو هیوندای 724  تامین قطعات اورجینال و فابریک خودرو،  تعمیر و تعویض قطعات خودرو در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن، عیب یابی با دستگاه دیاگ پیشرفته برای شناسایی و رفع مشکلات خودروی شما، بوده است.

خدمات امدادی امداد خودرو کیا 724

امداد خودرو هیوندای 724 با سابقه کاری طولانی مدت و با وجود نیروهای مجرب و کاربلد خود توانسته در زمینه های امداد خودرو، یدک کش سیار، امداد خودرو سیار و پنچر گیری و ... آماده ارائه خدمات خود به نحو احسن و به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

امداد خودرو تویوتا 724

امداد خودرو هیوندای 724  انواع خودروها اعم از امداد هیوندای- امداد خودرو مزدا – امداد خودرو تویوتا -یدک کش تویوتا – امداد خودرو بی ام و – امداد خودرو کیا – امداد خودرو بنز- امداد خودرو پورشه- امداد خودرو بوگاتی – امداد خودرو شاسی بلند – خودروبر – حمل خودرو با نیسان – یدک کش – پنچرگیری سیار – پنچرگیری شبانه روزی – پنچرگیری در محل – باطری به باطری سیار – مکانیک سیار – و… خدمات خود را به بهترین نحو انجام می دهد.

 

نکات بسیار مهم و با اهمیت در مورد نگهداری و محافظت از موتورهای توربو دار

۱- هیچ موقع بلافاصله بعد از روشن نمودن موتور با سرعت بالا شرو‌ع به حرکت نکنید، صبر کنید و اجازه دهید تا روغن به اتصالات توربو شارژرها برسد و سپس حرکت کنید.

۲- به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی تا زمانی که موتور به دمای مطلوب نرسیده آن را زیر بار نبرید.

۳- روغن موتور هایی که چندین سال از تاریخ مصرف آن ها گذشته خاصیت روان کاری خود را از دست می دهند، پس هیچ گاه زمان تعویض روغن موتور خود را به تعویق نیندازید.

۴- روغن موتور های معتبر و توصیه شده توسط کمپانی سازنده موتور مورد استفاده قرار دهید. این روغن ها نه تنها ویسکوزیته مناسب دارند بلکه از نظر سایر استاندارد ها همانند APl نیز بهینه اند.

۵- در سرعت بالا توربو شارژرها از حداکثر توان خود بهره می برند. بنابر این بعد از طی مسافت های بسیار با سرعت زیاد به هیچ وجه بلافاصله بعد از توقف، موتور را خاموش نکنید.

 حداقل چند ثانیه برای کاهش دمای توربین ها، موتور خودرو را در جا روشن نگه دارید.

۶- هیچ گاه قبل از خاموش نمودن موتور پدال گاز را فشار ندهید. چرا که این کار باعث افزایش سرعت توربین ها می شود در حالی که به دلیل خاموش شدن موتور خبری از گردش روغن تازه نخواهد بود و این کار در طولانی مدت به توربو آسیب می زند.

ریست سانروف خودروهای هیوندا و کیا و تویوتا

در خودروهای هیوندا و کیا و تویوتا هنگامی که سر باطری را بر می دارید، و یا فیوزهای مربوطه را باز می کنید، به ریست سیستم سانروف نیازی ندارد.

 جهت ریست سیستم سانروف خودروهای هیوندا  اعمال زیر را باید انجام دهید :

۱- سوئیچ را بر روی حالت روشن و یا ON قرار دهید و شیشه سایبان سانروف را کاملا ببندید.

۲- کلید کنترل سانروف را رها نمایید.

۳- کلید کنترل سانروف را به مدت ده ثانیه ( در جهت بسته شدن سانروف ) فشار دهید تا زمانی که سانروف مطابق موارد زیر عمل نماید.

۴- کلید کنترل سانروف را به سمت جلو ( در جهت بسته شدن سانروف ) فشار دهید تازمانی که سانروف همانند مراحل زیر عمل کند:

۱- سایه بان باز گردد. ۲- لبه ی آن باز شود. ۳- کشویی باز شود. ۴- کشویی بسته شود. ۵- سایه بان بسته شود.

۵- کلید کنترل سانروف را رها کنید.

هنگامی که این عملیات و کارها را به صورت کامل انجام دهید، سانروف ریست خواهد شد.

hyundai724.com

تلفن تماس : 02188507415 -  09123055053

لینک کوتاه: asriran.com/0032qh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سرویس های دوره ای روغن موتور خودروی شما موتور خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان