Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:29:29 GMT

پلیس آمریکا یک شهروند سیاهپوست را خفه کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۲۸۰

پلیس آمریکا یک شهروند سیاهپوست را خفه کرد

پلیس آمریکا در جنایتی دیگر علیه سیاهپوستان این کشور، یک مرد ۴۱ ساله را خفه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از آسوشیتدپرس، تصاویر جدید منتشر شده در روز چهارشنبه نشان می‌دهد که پلیس آمریکا در جنایتی جدید علیه شهروندان سیاهپوست این کشور، یک مرد سیاهپوست را در یکی از شهرهای غرب ایالت نیویورک بر روی زمین خوابانده و با انداختن روپوش بر سر و صورت وی به مدت دو دقیقه فشار وارد کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته خانواده فرد مقتول، گروهی از نیروهای پلیس حدود 2 دقیقه «دانیل پرود» 41 ساله را به روی سنگ فرش خیابان چسبانده و با فشاری که بر سر و صورت وی وارد کرده‌اند باعث مرگ پرود بر اثر خفگی شده‌اند.

خانواده پرود اعلام کرده‌اند که وی پس از یک هفته تحمل درد و بیماری ناشی از رفتار وحشیانه پلیس آمریکا، روز 30 مارس مصادف با 11 فروردین در بیمارستانی در آمریکا درگذشته است.

این جنایت پلیس آمریکا تا روز گذشته که خانواده وی تصاویری از آن منتشر نکردند، رسانه‌ای نشده بود.

 

 

قتل پرود دو ماه پیش از قتل جورج فلوید دیگر شهروند سیاهپوست توسط پلیس آمریکا اتفاق افتاده است که در ماه می به قتل رسید.

جورج فلوید جونیور مردی آفریقایی‌تبار-آمریکایی بود که در حین دستگیری بر اثر فشار زانوی پلیس به مدت 8 دقیقه جان خود را از دست داد. مرگ وی منجر به تظاهرات گسترده‌ای علیه نژادپرستی و خشونت پلیس آمریکا در سرتاسر این کشور شده است.

تیراندازی مرگبار پلیس به یک سیاهپوست موجب اعتراضات گسترده در لس آنجلس شددفاع معاون ترامپ از سرکوب معترضان آمریکایی توسط پلیسفلج شدن شهروند سیاهپوست بر اثر تیراندازی پلیس ایالت ویسکانسین

 

انتهای پیام/

R36446/P/S8,1128/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کشف جسد ۵۷ سرباز سوری قربانی داعش در الرقه ۲ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۳ کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ ۴ حکم اعدام برای ۷ سعودی در رابطه با پرونده انفجار مسجد شیعیان الاحساء ۵ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی۴» سوریه ۶ عربستان مجوز عبور هواپیماهای امارات از آسمان این کشور به فلسطین اشغالی را صادر کرد ۷ عراق از ابتکار ماکرون درباره پایان جنگ در سوریه خبر داد ۸ دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی در بیروت/ دیدار قریب‌الوقوع هنیه با سیدحسن نصرالله مهمترین اخبار بین الملل کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ دیوان بین‌المللی کیفری: تحریم آمریکا حمله به عدالت بین‌المللی و اجرای قانون است تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است لبنان| هنیه با سید حسن نصرالله دیدار می‌کند مهمترین اخبار تسنیم واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود نوبخت: نتیجه وفاق و همکاری مردم و مسئولان سازندگی در کشور است آمریکا: نمی‌خواهیم حزب‌الله بخشی از دولت لبنان باشد اینترنت شاد برای همه استفاده‌کنندگان رایگان شد+ امکانات نسخه جدید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آمریکا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم

با اینکه برخی رسانه‌ها دروغ‌هایی چون آزار و اذیت‌ اساتید تا یهود ستیزی را علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا پمپاژ کردند اما باید واقعیت را از زبان دانشجویان یهودی دانشگاه‌های آمریکا بشنوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • (ویدئو) نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم