Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: این نیرو با بهره‌مندی از نیروهای توانمند و انقلابی همراه با فناوری وتجهیزات پیشرفته از آمادگی بالایی در حفاظت از مرزهای دریایی خلیج فارس برخوردار است. - اخبار استانها -

سردار رمضان زیراهی در جریان برگزاری رژه شناوری در سواحل خلیج فارس بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تنگستان با گرامیداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار اظهار داشت: همزمان با  سالروز  شهادت سردار بزرگ جنوب شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار، نیروی دریایی سپاه در قالب رژه شناوری توانمندی، صلابت و قدرت خود را در دفاع از مرزهای دریایی خلیج فارس و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، شهید رئیسعلی دلواری را مدال افتخار درخشان بر تارک این سرزمین دانست و بیان کرد: شهید رئیسعلی دلواری نماد استعمار ستیزی، مبارزه با استکبار و دشمن شناسی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، بوشهر را سرزمین غروب استعمار و استکبار دانست و خاطرنشان کرد: حماسه‌آفرینی رزمندگان استان بوشهر در مبارزه با استعمار و استکبار گواه شکست استعمار و استکبار در  خلیج فارس و تاریخ مبارزاتی استان بوشهر است.

سردار زیراهی با اشاره به رشادت‌های سردار بزرگ شهید رئیسعلی دلواری در مواجهه با استعمار پیرانگلیس خاطرنشان کرد: امتداد  این حماسه‌ها  شاهد شجاعت‌های بی‌بدیل رزمندگان اسلام در مقابله با استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس و هم اکنون  در دیگر عرصه‌ها هستیم.

وی، بیان کرد: کتاب بزرگ مقاومت و پایداری در استان بوشهر متشکل از صفحات زرینی است که در قلب تاریخ ماندگار و میراث جاودانه‌ای برای آیندگان شده است.

گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد رژه مشترک شناورهای نیروی دریایی سپاه و دریابانی بوشهر در آبهای خلیج فارس برگزار شد امام جمعه بوشهر: دلوار تنگستان شناسنامه مبارزه ضداستعماری ایران است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: شهید رئیسعلی دلواری به اذن و فرمان علمای دینی قدم در راه جهاد و مبارزه با استعمار انگلیس گذاشت و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و هم اکنون فرزندان این مرز و بوم با تاسی از سیره شهدا و پیروی از ولایت در خلیج فارس در برابر دشمن ایستاده و او را به ستوه آورده‌اند.

سردار زیراهی با بیان آمادگی و توان بالای نیروی دریایی سپاه افزود: این نیرو با بهره‌گیری از نیروهای مومن، متخصص، توانمند، انقلابی همراه با فناوری وتجهیزات پیشرفته در حال پاسداری از مرزهای دریایی جمهوری اسلامی ایران و انجام فرامین فرمانده معظم کل قوا در همه عرصه‌ها هستند.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT1 بیشتر بخوانید... بوشهر| موزه منطقه‌ای خلیج فارس با ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود رژه مشترک شناورهای نیروی دریایی سپاه و دریابانی بوشهر در آبهای خلیج فارس برگزار شد گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بوشهر| موزه منطقه‌ای خلیج فارس با ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود رژه مشترک شناورهای نیروی دریایی سپاه و دریابانی بوشهر در آبهای خلیج فارس برگزار شد گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۲ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۳ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۴ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۵ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۶ قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان ۷ آیا نظریه آب‌های ژرف خراسان جنوبی را از بحران کم‌آبی نجات می‌دهد؟ ۸ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود وضعیت زرد کرونایی در ۹ شهرستان گلستان / روند کاهشی تعداد مبتلایان ادامه دارد مهمترین اخبار تسنیم واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود نوبخت: نتیجه وفاق و همکاری مردم و مسئولان سازندگی در کشور است آمریکا: نمی‌خواهیم حزب‌الله بخشی از دولت لبنان باشد اینترنت شاد برای همه استفاده‌کنندگان رایگان شد+ امکانات نسخه جدید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید رئیسعلی دلواری سواحل خلیج فارس مبارزه با استعمار نیروی دریایی سپاه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی حاصل فداکاری و رشادت مجموعه عظیم و قدرتمند سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است.

محمد حاتمی همچنین گزارشی از فعالیت‌های شاخص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، مجموعه فعالیت‌ها در مرکز رشد، مرکز تخصصی طب ورزشی و رشته دایر ارائه کرد و افزود: براساس نیاز جامعه جوانان در شهرستان می‌توانیم رشته‌های مهارتی مورد تقاضای منطقه را در این دانشگاه دایر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه هم در این دیدار با اشاره به موقعیت مهم دانشگاهیان در شناخت، تبیین مسائل سیاسی و فرهنگی، از تلاش دانشگاهیان در همراهی برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی قدردانی کرد.

علی یعقوبیان متذکر شد: شهید مطهری الگویی برای استادان و جوانان است؛ چراکه با شجاعت و غیرت دینی برخورد منطقی با مخالفان نظام داشت.

وی مطرح کرد: در بیشتر کشور‌ها پارامتر‌های قدرت و ارزش جامعه را نیروی نظامی و نیرو‌های متخصص می‌دانند که توسط استادان و معلمین نیروی انسانی متعهد و متخصص پرورش داده می‌شوند؛ چراکه آینده کشور در گرو تربیت چنین نسلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه بر ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار ماهر و سروان ارمی هم ضمن تبریک هفته معلم، تعلیم و تربیت را بسیار مهم حساس و حیاتی عنوان کردند و افزودند: باید استادان با ایجاد روحیه امیدآفرینی و از بین بردن یأس و ناامیدی، مسیر روشن و امید به آینده و دانایی را تقویت کنند.

سرهنگ ماهر گلزار پنج شهید گمنام در دانشگاه را منشأ و مأمنی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان تربت‌حیدریه برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری
  • خلیج فارس توفانی می‌شود
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات