Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@22:07:17 GMT

آقای مهاجم ٨ میلیارد برای یک فصل می‌خواهد!

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۳۸۴

به گزارش ایسنا، علی علیپور که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده است، عصر دیروز (چهارشنبه) با حضور در محل باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای با مدیران این باشگاه داشت تا درباره تمدید قراردادش صحبت کند. او که پیش از این خواستار ١٠ میلیارد تومان برای یک فصل شده بود تا قراردادش را تمدید کند حالا از موضع خود کوتاه آمده تا بلکه طرفین به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه منابع آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کردند که این بازیکن در جلسه خود با باشگاه پرسپولیس درخواست پایه قرارداد ٨ میلیارد تومانی داشته است اما این موضوع مورد موافقت باشگاه قرار نگرفته است. پرسپولیسی‌ها در این جلسه به علیپور پیشنهاد پایه قرارداد ۵ میلیاردی برای یک فصل دادند که به آن آپشن‌هایی هم اضافه شود. 

البته مدیران باشگاه در نظر دارند در صورت توافق بر سر مبلغ قرارداد، بندی در قرارداد این بازیکن بنویسند که بر اساس آن اگر با پیشنهاد خارجی مواجه شد، با پرداخت مبلغ قابل توجهی به پرسپولیس جدا شود تا اینگونه درآمدی هم برای باشگاه حاصل شود.

 همچنین یکی دیگر از شروط علیپور برای تمدید قراردادش این است که تمام مطالبات این فصلش به او پرداخت و به صورت کامل با او تسویه حساب شود.

بر همین اساس قرار است علیپور در یکی دو روز آینده روی پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای تمدید فکر کند. گفته می‌شود این بازیکن یک پیشنهاد خارجی هم دارد. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آن‌ها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد، اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار