Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۷۱ هزار و ۲۵۳ نفر در حوادث جوی پنج ماه گذشته با انجام ۶۳۲ ماموریت امدادی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدباقر محمدی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: این خدمات امدادرسانی از ابتدای فروردین تا پایان روز ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ به افراد آسیب دیده ناشی از حوادث جوی (سیل، بارش برف سنگین، کولاک شدید در محورها و نظایر آن) ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت ۶ هزار و ۳۲۴ نفر از افراد آسیب دیده و در راه مانده در چادرهای امدادی، پایگاه‌های امداد و نجات و نظایر آن به صورت اضطراری اسکان یافتند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام آمار بیشترین امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از حوادث جوی در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، گفت: در اجرای این سلسله عملیات امدادی در کرمان به ۳۰ هزار و ۲۹۰ نفر (۴۲ درصد از کل افراد امدادرسانی شده در حوادث جوی)، سیستان و بلوچستان به ۱۵ هزار و ۴۸۶ نفر (۲۱ درصد از کل افراد امدادرسانی شده در حوادث جوی) و هرمزگان به ۵ هزار و ۱۶۹ نفر (۷ درصد از کل افراد امدادرسانی شده در حوادث جوی) امدادرسانی شد.

بنا به گزارش ایرنا، محمدی از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

کد خبر 442258

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امداد رسانی جمعيت هلال احمر اسکان اضطراری حوادث سیل بارندگی برف و كولاك امداد ونجات آسيب ديده خدمات درماني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حوادث جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر