Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل قلی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج نفر از این صیادان غیرمجاز ماهی، حین صید ماهیان رودخانه ای قزل اوزن واقع در ماهنشان و یک صیاد خاطی نیز در سد کینه ورس ابهر در دام محیط بانان افتادند.

وی اظهار داشت: چهار نفر از صیادان دستگیر شده، غیربومی بودند که لاشه ۳۵۰ قطعه ماهی رودخانه ای از نوع زردپر و سس به همراه ۲ رشته تور ماهیگیری پرتابی از آنان به دست آمد و مبلغ ۳۶ میلیون ریال نیز به عنوان جریمه ضرر و زیان به محیط زیست، دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی زاده با بیان اینکه از دیگر صیاد خاطی دستگیر شده در رودخانه قزل اوزن نیز لاشه ۱۴ قطعه ماهی و سه عدد لنسر ماهیگیری به دست آمد، افزود: از این صیاد غیرمجاز نیز مبلغ ۲۸ میلیون ریال جریمه به عنوان ضرر و زیان وارده به محیط زیست، اخذ شد.  

وی تصریح کرد: یک صیاد غیربومی نیز حین ماهگیری در سد کینه ورس شهرستان ابهر به دام مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان افتاد که از این فرد متخلف نیز لاشه ۱۵۰ قطعه ماهی و ۱۵ عدد لنسر و سایر ادوات ماهیگیری کشف و ضبط شد.

قلی زاده با بیان اینکه از این صیاد خاطی مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه به عنوان ضرر و زیان به محیط زیست دریافت شد، افزود: این ۶ صیاد غیرمجاز از لحاظ جنبه عمومی جرم نیز به مراجع قضایی شهرستان‌های ماهنشان و ابهر، معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

برچسب‌ها ابهر شکارچیان غیرمجاز ماهنشان اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر شکارچیان غیرمجاز ماهنشان اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان زنجان ابهر شکارچیان غیرمجاز ماهنشان اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان زنجان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت

ایسنا/فارس رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت از دریافت گزارش‌هایی مبنی برمشاهده دو قلاده گربه جنگلی توسط یکی از دوست‌داران محیط زیست در بخش درودزن این شهرستان و زنده‌گیری آنان خبر داد.

یوسف حسنی امروز، ۵ اردیبهشت با بیان اینکه نیروهای یگان این اداره ضمن حضور به موقع با همکاری طبیعت دوستان این دو قلاده گربه را به دام انداختند، افزود: به نظر می‌رسد که دو قلاده گربه جنگلی حین عبور از جاده به دلیل نبود مسیر عبور و بلند بودن حفاظ بتونی جاده مرودشت درودزن نتوانسته‌اند با مادر خود از جاده عبور کنند و از مادر جدا شده‌اند.

وی تصریح کرد: لازم است در جاده‌های احداثی راهداری علاوه برنصب تابلو عبور حیات وحش، جهت عبور آن‌ها مسیرهایی ایجاد شود تا ضمن کاهش تلفات حیات وحش آن‌ها به راحتی بتوانند از جاده عبور کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت در پایان گفت: گربه‌های جنگلی مکشوفه جهت تیمار و نگه‌داری به پارک ملی بمو تحویل داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت