Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@17:04:08 GMT

هواپیما ماکرون در لبنان خسارت دید

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۲۳۰

هواپیمای ایرباس A۳۳۰ ریاست جمهوری فرانسه روز دوشنبه ۳۱ اوت به دلیل برخورد بال آن با یک انبار در فرودگاه بیروت آسیب دید. ناطقان: به نقل از شبکه خبری فرانس آنفو، در عکسی که از روز چهارشنبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بال یک ایرباس A۳۳۰ با انبار فرودگاه برخورد کرده و آسیب جدی دیده است. اما زمانی این عکس مهم می‌شود که بدانیم هواپیمای آسیب دیده متعلق به ریاست جمهوری فرانسه است که امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری این کشور را برای انجام بازدید به لبنان برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همانطور که روزنامه نگار میشل پولاکو گزارش داده است، خلبانان هواپیما در این ماجرا دخیل نیستند. وی در حساب کاربری خود در توییتر گزارش داد: "بال سمت چپ A۳۳۰ ریاست جمهوری روز دوشنبه هنگامی که توسط خودروی انتقال هواپیما در حال جابجایی بوده است با انباری در فرودگاه بیروت برخورد می‌کند".

نوک بال هواپیمای ایرباس A۳۳۰ ریاست جمهوری فرانسه در اثر ضربه حفره‌ای در انبار ایجاد کرده است؛ حادثه‌ای که به نظر می‌رسد به اندازه کافی به هواپیما نیز آسیب رسانده تا امانوئل ماکرون نتواند سوار آن شود.

به گفته چندین خبرنگار در محل، امانوئل ماکرون برای بازگشت به پاریس سوار هواپیما فالکون خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: هواپیمای ماکرون ، فرودگاه لبنان ، خسارت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرودگاه لبنان خسارت ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، امروز سه‌شنبه با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، ساعاتی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099597

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد