Web Analytics Made Easy - Statcounter



خبرگزاری آریا-مهندس ایمان غنی زاده مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: پیرو مصوبه کمیسیون محترم عمران و حمل و نقل شورای اسلامی کلانشهر تبریز راه اندازی خطوط پاره خطی مسیرهای شرق تبریز بزودی اجرایی می گردد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز،وی افزود: این امر  در راستای اجرای حمل و نقل ترکیبی با هدف کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر، کاهش آلودگی هوا، مدیریت زمان و هزینه، کاهش زمان انتظار، اجرای طرح اصلی شبکه اتوبوسرانی همراستا با استانداردهای حمل و نقل ترکیبی و وجود سیستمهای فرادستی مترو و اتوبوسهای تندرو(B.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

R.T) با استفاده از ناوگان مینی بوسهای جدید اجرایی می گردد.
مهندس غنی زاده در خصوص خطوط و مسیرهای اجرای این طرح گفت: راه اندازی خطوط پاره خطی در فاز اول  برای خطوط شرق کلانشهر تبریز در مسیرهای (127زعفرانیه)- (129میرداماد)- (101-169رجایی شهر، ایل گلی)-(140شهرک پرواز)-(142گلشهر، یاغچیان) و ( 139-110ولیعصر) با استفاده از ناوگان مینی بوس راه اندازی خواهد شد و این امر در فازهای بعدی بتدریج برای سایر مسیرها و خطوط مشمول این طرح نیز اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تصریح کرد:  مطابق این طرح ضمن کاهش تردد ناوگان خطوط فوق به مرکز شهر، سرویس دهی  از مبداء محوطه غربی ایستگاه شماره 5 مترو(ایستگاه 29بهمن مترو  واقع در راهنمایی جنب ورودی جاده ایل گلی )به سمت انتهای مسیر خطوط فوق و بالعکس انجام خواهد شد و مسافرین محترم میتوانند همزمان از امکانات ایستگاه مترو جهت به مراجعه به مرکز شهر و یا غرب تبریز نیز استفاده نمایند.
مهندس غنی زاده در خصوص کرایه سرویس دهی خطوط پاره خطی نیز گفت: مطابق مصوبه، کرایه این خطوط با لحاظ استفاده بعدی از ناوگان مترو و کاهش هزینه نسبت به اتوبوس، در ناوگان مینی بوس  برای هر نفر مسافر 4500 ریال تعین گردیده است بطوریکه مسافرین محترم میتوانند بدون دغدغه و با پرداخت کرایه متناسب با مسیر از ناوگان مترو نیز استفاده نمایند.
وی در خاتمه با اشاره به جلسات متعدد و هماهنگی های بین بخشی جهت اجرای موفق راه اندازی خطوط پاره خطی گفت: مطابق مصوبه کمیسیون محترم عمران و حمل و نقل شورای اسلامی کلانشهر تبریز، جلسات متعدد با زیر مجموعه های دخیل در معاونت حمل و نقل و ترافیک، شرکت بهره برداری قطار شهری و اتوبوسرانی جهت اجرای این طرح و هماهنگی زمابندی حرکت مینی بوس ها و مترو، میزان کرایه دریافتی و خدمات دهی منظم و سایر موارد مرتبط صورت گرفته است و امیدواریم با همکاری شهروندان شاهد اجرای موفق این طرح باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز راه اندازی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز