Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:03:57 GMT

جزیره زیبای پرطرفدار

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۳۳۲

جزیره زیبای پرطرفدار

جزیره زیبای کیش یکی از جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری به‌حساب می‌آید.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام بوکینگ ویلا، امکانات لوکس و جذاب جزیره کیش  و همچنین رسیدگی به مناطق گردشگری کیش باعث شده تا کیش در هر فصلی مسافران خودش را داشته باشد.

رستوران‌های شیک، مراکز خرید، تفریحات دریایی، اجاره خودروهای خارجی در منطقه آزاد و سواحل نیلگون خلیج‌فارس از جذابیت‌های جزیره زیبای کیش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

روستاهای حریره و کاریز دو روستای گردشگری جذاب این جزیره هستند که بسیار موردتوجه گردشگران قرار می‌گیرند. از دیگر جاذبه‌های تاریخی کیش می‌توان به درختان لور اشاره کرد که کهن‌سال‌ترین آن‌ها نزدیک به ۶۰۰ سال سن دارد.

جزیره کیش به لحاظ امکانات تقریباً کامل‌ترین جزیره در ایران به‌حساب می‌آید و روزبه‌روز نیز در حال پیشرفت است.

اگر بخواهیم محبوب‌ترین تفریحات و جاذبه‌های گردشگری کیش را معرفی کنیم باید به پارک آبی اوشن، پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، باغ‌وحش، کشتی یونانی، کیبل اسکی کیش، باغ‌راه، تفریحات دریایی، غواصی، موتورسواری و گشت دور جزیره و... اشاره‌کنیم.

اگر قصد سفر به کیش را دارید می‌توانید از طریق پلتفرم بوکینگ ویلا به‌راحتی نسبت به اجاره سوئیت در کیش اقدام نمایید. بوکینگ ویلا سامانه آنلاین اجاره ویلا و سوئیت در سراسر ایران است.

این سامانه با جمع‌آوری شیک‌ترین و تمیزترین واحدها در کیش به شما کمک می‌کند به‌راحتی سوئیت موردنظر خود را به‌صورت آنلاین انتخاب نمایید و با خیالی آسوده به کیش سفر کنید.

سوئیت‌های جزیره کیش که توسط بوکینگ ویلا اجاره داده می‌شوند از بهترین امکانات برخوردار هستند. امکان اجاره خودرو از میزبان، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی، پک بهداشتی هتلی و... امکاناتی هستند که سوئیت‌های بوکینگ ویلا در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

شمال کشور میزبان همیشگی

شمال ایران همیشه و از قدیم تابه‌حال محبوب‌ترین مقصد مسافران و گردشگران بوده است. زیبایی این خطه به لحاظ سرسبزی و وجود جنگل‌های زیبا و تنوع پوشش گیاهی و ترکیب آن در کنار سواحل خزر و دیگر جذابیت‌های گردشگری در کنار هم باعث شده تا شمال کشور همیشه میزبان مسافران از راه‌های دور و نزدیک باشد.

سواحل زیبای دریای خزر همیشه یکی از خاطره‌انگیزترین قسمت‌های سفر به شمال بوده است. اگر به دنبال اجاره ویلا در شمال هستید و می‌خواهید پیش از سفر این کار را انجام دهید به سایت بوکینگ ویلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک بهترین و شیک‌ترین ویلاهای شمال کشور را در تمامی استان‌ها ببیند و به‌راحتی رزرو کنید.

تنوع ویلاهای شمال کشور در سایت بوکینگ ویلا بسیار زیاد است و متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای، اقامتگاه‌های زیادی در نظر گرفته‌شده، علاوه بر آن نظافت این ویلاها به‌درستی رعایت شده است. لازم به ذکر است بوکینگ ویلا با حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با مالک هر ویلا، تضمین بهترین قیمت را به مسافران خود می‌دهد.

ویلاهای بوکینگ ویلا از تنوعی زیاد برخوردارند و همین موضوع باعث شده هر خانواده با هر سطح بودجه‌ای اقامتگاه موردنظر خود را پیدا کند. ویلاهای لوکس و استخردار معمولاً طرفداران بیشتری دارند و شما به‌راحتی می‌توانید ویلای استخردار موردنظر خود را رزرو کنید.

اگر بخواهیم دسته‌بندی معروف دیگری از اجاره ویلا را معرفی کنیم، می‌توانیم به ویلاهای ساحلی و یا جنگلی بوکینگ ویلا اشاره‌کنیم. ویلاهای ساحلی نزدیک دریا واقع‌شده‌اند و فاصله بعضی از آن‌ها تا دریا تنها چند قدم است و اگر ویلا تراس هم داشته باشد چشم‌انداز بی‌نظیر دریا یک منظره فوق‌العاده را به تصویر می‌کشد.

ویلاهای جنگلی هم انتخاب فوق‌العاده‌ای هستند. ویلاهایی در دل جنگل یا ویلاهایی که اطراف آن‌ها چشم‌انداز جنگل قرار دارد جز ویلاهای جنگلی محسوب می‌شوند. برخی از این ویلاها به شکل کلبه هستند که تجربه یک حس نوستالژی و منحصربه‌فرد را برایتان رقم خواهد زد.

اجاره این ویلاها خیلی ساده است و نیازی نیست نگران امنیت و یا یکسری ویژگی‌های مهم باشید چراکه بوکینگ ویلا شیک‌ترین و خاص‌ترین ویلاهای جنگلی و ساحلی را در سایت خود ثبت نموده و آماده خدمات‌رسانی به مسافران خوش‌ذوق و اهل سفر است.

متل قو، همیشه شلوغ و پرطرفدار

یکی از محبوب‌ترین شهرهای شمالی شهر متل قو یا همان سلمان شهر هست. متل قو در ایام تعطیلات یکی از شلوغ‌ترین شهرها می‌شود و میزبان مسافران زیادی است. سواحل زیبا و مجاورت این شهر در کنار دریا و فاصله کوتاه تا دامنه کوه علت محبوبیت این شهر کوچک است.

وجود برج‌های تجاری و نمایندگی برندهای پوشاک و غیره باعث شده تا گردشگران علاوه بر تفریح و لذت بردن از طبیعت ساعاتی از وقت خود را نیز در این مراکز تجاری بگذرانند.

از تفریحات پلاژ ساحلی متل قو می‌توان به والیبال و فوتبال ساحلی، شنا، قایق‌سواری، پاراسل، جت اسکی و... اشاره کرد که بسیار هیجان‌انگیز و مفرح هستند و معمولاً مسافران از تجربه این فعالیت‌ها در شهر زیبای متل قو لذت می‌برند.

ویلاهای این منطقه نسبت به سایر شهرهای مجاور، از طراحی مدرن و زیباتری برخوردار هستند. البته تنوع ویلاها و خانه‌های غیربومی در این منطقه زیاد است و انواع ویلا و سوئیت را در این شهر می‌توان دید.

اجاره ویلا در متل قو و پیدا کردن یک ویلای شیک و تمیز، خصوصاً در ایام تعطیلات کار سختی محسوب می‌شود چراکه به دلیل ازدحام مسافران ویلاهای خوب و استاندارد سریعاً پر می‌شوند و مابقی باقیمت بالاتری اجاره داده می‌شوند.

در زمان‌های شلوغی میزان رسیدگی و بهداشت کمی کاهش می‌یابد. اگر برای تعطیلات قصد سفر به متل قو رادارید و نگران پیدا کردن ویلای مناسب باقیمت خوب هستید و تمیزی و نظافت هم برایتان اهمیت بالایی دارد با خیال راحت به سایت بوکینگ ویلا مراجعه کنید و با جستجوی واژه متل قو ویلای موردنظر خود را انتخاب کنید و سریع و راحت رزرو انجام دهید.

بوکینگ ویلا این امکان را به شما می‌دهد که در هرزمان حتی ایام تعطیل، به‌راحتی ویلا رزرو کنید و از پشتیبانی صفر تا صد اقامت بهره‌مند شوید.

اقامتگاه‌های بوکینگ ویلا پس از خروج هر مسافر کاملاً نظافت شده و برای ورود مسافر بعدی آماده می‌شود. پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته بوکینگ ویلا در تمامی مراحل رزرو تا شروع اقامت همراه و پشتیبان مسافران است.

با مراجعه به سایت بوکینگ ویلا می‌توانید، ویلا، سوئیت و... موردنظر خود را در هرکجای ایران به‌صورت آنلاین رزرو نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره ویلا در شمال موردنظر خود اجاره ویلا شمال کشور باعث شده متل قو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)

عصر ایران - خانه تیون که توسط گروه معماری FB+MP طراحی شده است، در سئارا برزیل در منطقه Chapada do Araripe که به‌ واسطه جنگل ملی حفاظت‌ شده و وسیع خود معروف است، قرار دارد. مفهوم این معماری متمایز از تعادل دقیق میان نظرات و خواسته های مشتری برای طراحی  و همچنین الزام به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ناشی از روند ساخت و ساز، منشا گرفته است.

زمین چالش‌ برانگیز منطقه که با شیب‌ های تند مشخص می‌ شود، تصمیم به افزایش سطح خانه نسبت به زمین را ضروری می‌ سازد. چنین انتخاب هوشمندانه ای نه تنها مشکلات تماس با زمین مانند نفوذ و نیاز به عایق بندی اصولی را برطرف می کند، بلکه به حمایت از چشم‌ انداز طبیعی نیز یاری می رساند. یکی از نکات کلیدی رعایت شده در این پروژه حفظ نمای پانوراما از خط افق شهر بوده است که از طریق یک حصار بزرگ روی پشت بام و چارچوب استراتژیک داخلی به دست آمده است.

انتخاب مصالح و مواد نیز توسط FB+MP در کمال هنرمندی انجام شده است. این فرآیند زیبایی‌ شناسی صنعتی را در بر می‌ گیرد و از بلوک‌ های بتنی برای نرده ‌ها و  همچنین پروفیل‌ های فلزی با اسلب های بتنی برای سازه استفاده می‌ کند. علاوه بر این پنل های شیشه ای ارتباط یکپارچه با فضای باز را تقویت می کنند و به طور متفکرانه ای در طراحی برای نور طبیعی و هماهنگی فضایی ادغام می شوند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 3×3 ریتریت؛ مکانی عالی برای دور شدن از زندگی پر هیاهوی شهری(+عکس)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • برای عایق کاری ویلا با استفاده از عایق الاستومری
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد