Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@23:57:59 GMT

ثبت معنوی حسینیه رادیو تهران در سازمان تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۳۳۵

ثبت معنوی حسینیه رادیو تهران در سازمان تبلیغات اسلامی

حسینیه رادیو تهران در سازمان تبلیغات اسلامی ثبت معنوی شد.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت صدا، ساناز باقری تهیه‌کننده رادیو گفت: همزمان با آغاز ماه محرم ویژه برنامه «حسینیه تهران» هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰  با هدف برپایی یک حسینیه رادیویی برای عزاداری‌های دهه اول محرم برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ای که گزیده‌ای از سخنرانی‌های سخنرانان، مداحی مداحان تهرانی و مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت(ع) در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌ها را پوشش داد. 

پخش زنده مراسم هیئت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و پخش شعرخوانی و مقتل خوانی پیرغلامان حسینی از دیگر رویکردهای این ویژه برنامه بود.

وی افزود: اختتامیه حسینیه رادیو تهران با حضور جمعی از مسئولین برگزار  شد و در این مراسم حسینیه رادیو تهران در سازمان تبلیغات اسلامی ثبت معنوی شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام  علی علمی مسئول تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، روح الله عبداللهی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات، حمیدرضا صحراگرد مدیر شبکه رادیویی تهران،  محسن طاهری صدر مداح اهل بیت و جمعی از مدیران شبکه برگزار شد.

فاطمه نصرآبادی گوینده، سیدحامدرشید سادات و حمید عبیری همکاران مستقر در واحد سیار و مهدی اسماعیلی گزارشگر، محمدرضا پاکزادیان و سپیده آقاجانی و سیدمجتبی احمدی هماهنگی و لیلا میرمحمدی آذر نویسنده از عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: رادیو سازمان تبلیغات اسلامی رادیو تهران عزاداری محرم سازمان تبلیغات اسلامی حسینیه رادیو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران