Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@23:50:06 GMT

عکس ؛ گرت بیل هواداران ولز را شگفت زده کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۴۰۰

عکس ؛ گرت بیل هواداران ولز را شگفت زده کرد

گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید در حالی در تمرین روز چهارشنبه تیم ملی کشورش در هلسینکی حضور پیدا کرد که مدل موهای عجیبش به شدت مورد توجه قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گرت بیل این روزها در اردوی تیم ملی ولز برای دو بازی مقابل فنلاند و بلغارستان در لیگ ملت های اروپا قرار دارد. در تمرین چهارشنبه، بیل موهایش را باز کرد و آنها را در هوا تکان داد تا تصویر عجیبی به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل در سال ۲۰۲۰ فقط پنج بازی انجام داده است و حالا یکی از هواداران به شوخی گفته است که زیدان احتمالا با دیدن موهای بلند و عجیب گرت بیل تصمیم گرفته که به او بازی ندهد. البته هواداران دیگر هم با مدل موهای وی شوخی کرده اند. یک نفر دیگر نوشته است:

” برایم مهم نیست که دیگران چه بگویند اما به نظرم گرت بیل گزینه مناسبی برای بازی کردن نقش “اسکار” در قسمت جدید فیلم “شیرشاه” است.

گرت بیل معمولا موهایش را می بندد و همین باعث می شود که حجم بالای ان به چشم نیاید. گرت بیل معمولا در رئال مادرید هیچ نقشی ندارد اما در تیم ملی ولز می درخشد. او در بخش قابل توجهی از فصل گذشته در ترکیب رئال مادرید یا نیمکت نشین بود و یا سکونشین و اخیرا نیز از این که تیم مادریدی اجازه انتقالش به لیگ چین را در تابستان قبلی نداده به شدت انتقاد کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گرت بیل رئال مادرید بازیکن ولزی رئال مادرید رئال مادرید گرت بیل محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ ، بوندسلیگا آلمان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰ (فیلم)
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • پرچم پرسپولیس به آلیانز آرنا رسید؛ یادگاری پیش از بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ! + عکس