Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:27:15 GMT

ترامپ: مردم کارولینای شمالی باید دو بار رای دهند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۷۵۴

ترامپ: مردم کارولینای شمالی باید دو بار رای دهند

رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد داده است تا مردم ایالت کارولینای شمالی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر دو بار رای بدهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه گفت: مردم ایالت کارولینای شمالی باید در انتخابات نوامبر دو بار رای دهند، یک بار به صورت حضوری و دفعه دیگر به صورت پستی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، درخواست ترامپ در حالی مطرح شده است که دو بار رای دادن بر اساس قوانین آمریکا جرم محسوب می شود.

نظرسنجی نشان داد: پیشتازی دو رقمی بایدن نسبت به ترامپتهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است

 

ترامپ در مصاحبه‌ای با یک شبکه تلویزیونی کارولینای شمالی، در پاسخ به سئوالی درباره امنیت رای گیری به صورت پستی، تاکید کرد: به آنها اجازه بدهید یک بار به صورت حضوری و یک بار به صورت پستی رای بدهند. اگر سیستم آن طور که آنها می گویند خوب است، بی شک آنها قادر به رای دادن نخواهند بود.

جاش اشتاین دادستان کل ایالت کارولینای شمالی در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا بی محابا و آشکار مردم را به نقض قانون تشویق می کند تا به او در ایجاد هرج و مرج در انتخابات ما کمک کند. مطمئن باشید که رای خواهید داد ولی نه برای دو بار. من هر آنچه در قدرت و اختیاراتم باشم انجام خواهم داد تا عزم و اراده مردم در انتخابات نوامبر به نمایش گذاشته شود.

ترامپ بارها رای گیری پستی را محکوم کرده است. وی بدون ارائه سند و مدرکی بارها مدعی شده است که دموکرات ها به دنبال تقلب و کلاهبرداری در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر از طریق رای گیری پستی هستند.

رای گیری به صورت پستی در آمریکا مساله جدیدی نیست، در سال 2016 میلادی از هر چهار رای یک رای به صورت پستی بوده است. کارشناسان بر این باورند که تقلب و کلاهبرداری در رای گیری پستی در آمریکا بسیار نادر و استثنایی است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... نظرسنجی نشان داد: پیشتازی دو رقمی بایدن نسبت به ترامپ تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نظرسنجی نشان داد: پیشتازی دو رقمی بایدن نسبت به ترامپ تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حکم اعدام برای ۷ سعودی در رابطه با پرونده انفجار مسجد شیعیان الاحساء ۲ کشف جسد ۵۷ سرباز سوری قربانی داعش در الرقه ۳ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۴ کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ ۵ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی۴» سوریه ۶ آمریکا: نمی‌خواهیم حزب‌الله بخشی از دولت لبنان باشد ۷ عراق از ابتکار ماکرون درباره پایان جنگ در سوریه خبر داد ۸ عربستان مجوز عبور هواپیماهای امارات از آسمان این کشور به فلسطین اشغالی را صادر کرد مهمترین اخبار بین الملل کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ دیوان بین‌المللی کیفری: تحریم آمریکا حمله به عدالت بین‌المللی و اجرای قانون است تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت اسیر فلسطینی/ جنایت‌های رژیم اشغالگر نمی‌تواند روحیه مقاومت را نابود کند مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت اسیر فلسطینی/ جنایت‌های رژیم اشغالگر نمی‌تواند روحیه مقاومت را نابود کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارولینای شمالی صورت پستی رئیس جمهور دو بار رای بین الملل رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا درباره این کشور گفت: بدترین وضعیت حقوق بشری را در جهان در ایالات متحده داریم که با سرکوب سیستماتیک، رویارویی قومی و مذهبی در آنجا ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای که در رسانه دولتی این کشور منتشر شد، گفته است: «وزارت امور خارجه کره شمالی انتشار گزارش حقوق بشر توسط وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ، جعل، تعصب و خصومت را قاطعانه محکوم و رد می‌کند و آن را اقدامات مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی کره شمالی می‌داند.»

به نقل از خبرگزاری تاس، در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: «آیا در ایالات متحده نقض جدی حقوق بشر از جمله سرکوب سیستماتیک مردم خود، رویارویی قومی و مذهبی و جنایات مختلف خشونت آمیز را شاهد نیستیم؟»

وی همچنین به ادعای مقام‌های آمریکایی درباره ضرورت نفوذ اطلاعاتی در کره اشاره کرد و ادامه داد: این نمایش یک دسیسه سیاسی بسیار بدخواهانه و یک چالش سیاسی خطرناک است که هدف آن تخریب نظام ما از درون است. واکنش پیونگ یانگ به این اقدامات هیچ محدودیتی ندارد.»

۲۳ آوریل سال جاری میلادی، وزارت امور خارجه آمریکا گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در جهان منتشر کرد که نارضایتی تعدادی از کشورها از جمله مجارستان، ویتنام، مکزیک، پاکستان و ترکیه را برانگیخت.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز خاطرنشان کرد که این گزارش صرفا نمایش استانداردهای دوگانه نیست، بلکه یک تبعیض نژادی آشکار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کمپ دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کارولینای شمالی و آریزونا برپا شد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم