Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:02:16 GMT

انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ شهریور ماه به مدت ۱۰ ساعت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۷۷۹

انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ شهریور ماه به مدت ۱۰ ساعت برگزار می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان البرز با بیان اینکه برپایی ستاد در زمان تبلیغات ممنوع است، گفت: انتخابات دور دوم مجلس۲۱ شهریور به مدت ۱۰ ساعت برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، نورمحمدفردی بیرانوند در نشست با خبرنگاران در خصوص نحوه برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: باید با اطلاع‌رسانی صحیح و کامل زمینه مشارکت عمومی مردم را در انتخابات افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتخابات در 21 شهریور ماه به مدت 10 ساعت‌ برگزار می‌شود، افزود: انتخابات هشت صبح روز جمعه آغاز و تا شش بعد از‌ظهر به اتمام می‌رسد که گفته شده به دلیل شیوع بیماری کرونا این زمان تمدید نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با عنوان اینکه تبلیغات نمایندگان از امروز آغاز شده و هشت صبح روز 20 شهریور به اتمام می‌رسد، بیان کرد: تبلیغات در این دوره میدانی نبود و افراد مجاز به راه‌اندازی ستاد نیستند و در فضای مجازی و صداو سیما تبلیغات صورت می‌گیرد.

تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات مرحله دوم مجلس در ایلام اندیشیده شداندیشکده| احزاب سیاسی آمریکا برای بهره‌برداری از نظامیان در کارزار انتخاباتی تلاش می‌کنندعربستان| به آب و آتش زدن «بن‌سلمان» برای بقا در کمپین انتخاباتی ترامپ!

فردی بیرانوند با عنوان اینکه برنامه 30 دقیقه در زمان‌های پرمخاطب تلویزیون و رادیو برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: زمان  پخش برنامه تولیدی هر کاندیدا توسط خود کاندیدا قرعه‌کشی شده است.

وی با عنوان اینکه هر کاندیدا می‌تواند یک دفتر برای هماهنگی فعالیت‌های خود داشته باشد و در این دفتر باید اجرای پروتکل‌های بهداشتی را اولویت کار قرار دهند، عنوان کرد: افراد مجاز به نصب پوستر و بنرند اما چاپ بروشور ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بیان کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز یکی از اعضای ستاد انتخابات است، خاطرنشان کرد: بی‌طرفی، تامین امنیت و سلامت انتخابات در اولویت کاری ستاد انتخابات استان البرز است.

فردی بیرانوند در خصوص افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات گفت: افراد باید 18 سال تمام یعنی متولد 21 شهریور 1381 باشند.

وی افزود: تا حد ممکن تلاش می‌شود شعب اخذ رای در فضای باز و یا مکانی که دارای دو در است برگزار شود و مکان اخذ رای ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... ناکامی کارزار انتخاباتی ترامپ در مهم جلوه دادن تظاهرات و ناآرامی‌ها به جای بحران کرونا پیروزی "اد مارکی" در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در ماساچوست ۲۱ شهریور برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در «میانه»؛ تبلیغات فقط در فضای مجازی و صداوسیما قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ناکامی کارزار انتخاباتی ترامپ در مهم جلوه دادن تظاهرات و ناآرامی‌ها به جای بحران کرونا پیروزی "اد مارکی" در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در ماساچوست ۲۱ شهریور برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در «میانه»؛ تبلیغات فقط در فضای مجازی و صداوسیما پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۳ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۴ گزارش| اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های خاص/  توزیع واکسن از چه زمانی در زنجان آغاز می‌شود؟ ۵ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۶ آیا نظریه آب‌های ژرف خراسان جنوبی را از بحران کم‌آبی نجات می‌دهد؟ ۷ قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان ۸ کهگیلویه و بویراحمد| فرودگاه یاسوج در کُما؛ شادمانیی که زود به غم تبدیل شد مهمترین اخبار استانها اختصاص ۵۰۰ کولر گازی به مدارس جنوب سیستان و بلوچستان/ ۲۰۰ کلاس درس خشت و گلی جمع‌آوری شد+فیلم معاون رئیس جمهور: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان ‌ساخته می‌شود ‌ میزگرد| حلقه مفقوده در مقابله با آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها / چرا نمایندگان مجلس کمک نمی‌کنند؟ + فیلم آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت اسیر فلسطینی/ جنایت‌های رژیم اشغالگر نمی‌تواند روحیه مقاومت را نابود کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات دور دوم مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت