Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه سال تحصیلی جدید بر اساس وضعیت کرونایی شهرستان‌ها آغاز می‌شود گفت: ۸۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهردر وضعیت قرمز و نارنجی و ۲ شهرستان دشتی و جم در شرایط زرد کرونایی قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید کشمیری ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه ویروس کرونا مشکلات گوناگونی در عرصه‌های مختلف ایجاد کرده است اظهار داشت: بر اساس پروتکل جهانی، در شرایط کرونایی نخستین مکانی که تعطیل  و آخرین جایی که بازگشایی می‌شود مدارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه دانش آموزان آسیب‌پذیرترین قشر در انتشار و ابتلا به بیماری کرونا معرفی شده گفت: دانش آموزان می‌توانند ناقل ویروس کرونا به اعضای خانواده خود به ویژه افراد میان‌سال و سالمند باشند که رعایت پروتکل بهداشتی میان دانش آموزان در عرصه مقابله با کرونا امری مهم و ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر وضعیت و شرایط استان را در عرصه کرونا را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه 80 درصد شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارد خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی اکنون از شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر، 8 شهرستان در وضعیت نارنجی و قرمز و تنها 2 شهرستان دشتی و جم در شرایط زرد قرار دارند.

کشمیری با اشاره اینکه به وضعیت  کرونایی هیچ شهرستانی نمی‌تواند ثابت باشد تصریح کرد: وضعیت شهرستان‌ها دائم در حال تغییر است که شرایط آنها بستگی به وضعیت بهداشتی،  مبتلایان و بستری‌های کرونایی دارد.

وی، با تاکید بر توجه به دستورالعمل‌های مقابله با کرونا برای سال تحصیلی جدید خاطر نشان کرد:شرایط رعایت پروتکل بهداشتی دانش آموزان، والدین، معلمان، مدیران، خدمه و رانندگان سرویس مدارس مشخص شده که باید به آن عمل شود.

دبیرستاد مقابله با کرونا استان بوشهر فاصله گذاری اجتماعی در کلاس‌ها و فضای مدارس را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: حداقل فاصله در مدارس یک متر تعیین شده و این در حالی است که ساعت زنگ استراحت و همزمانی حضور داتش آموزان در یک فضا ممنوع شده است.

کشمیری با تاکید بر توجه به ایجاد تهویه در کلاس‌های درس گفت: حداقل در یک ساعت باید 10 بار هوای اتاق تغییر کند و گردش هوا باید استمرار داشته باشد.

استاندار بوشهر: امکانات لازم دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر در استفاده از سامانه آموزشی تامین می‌شود روایت مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر از دیدار تصویری با مقام معظم رهبری + فیلم دستگاه‌های اجرایی بوشهر به توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان کمک کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با تاکید بر توجه همه جانبه برای  حضور دانش آموزان در مدارس تصریح کرد: پروتکل‌های ابلاغی در سال تحصیلی جدید باید پاس تا مجوز لیسانس بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی صادر شود.

وی، امسال را سال استثنایی دانست و بیان کرد: از عید نوروز، تا برپایی مراسم محرم، برگزاری کنگره عظیم حج و اینک بازگشایی مدارس سال استثنایی است که همکاری همگان در مقابله با کرونا ضروری است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... استاندار بوشهر: امکانات لازم دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر در استفاده از سامانه آموزشی تامین می‌شود رئیس مجمع نمایندگان بوشهر: اداره کشور نیازمند فرهنگ جهادی رئیسعلی است روایت مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر از دیدار تصویری با مقام معظم رهبری + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار بوشهر: امکانات لازم دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر در استفاده از سامانه آموزشی تامین می‌شود رئیس مجمع نمایندگان بوشهر: اداره کشور نیازمند فرهنگ جهادی رئیسعلی است روایت مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر از دیدار تصویری با مقام معظم رهبری + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۳ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۴ گزارش| اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های خاص/  توزیع واکسن از چه زمانی در زنجان آغاز می‌شود؟ ۵ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۶ آیا نظریه آب‌های ژرف خراسان جنوبی را از بحران کم‌آبی نجات می‌دهد؟ ۷ قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان ۸ کهگیلویه و بویراحمد| فرودگاه یاسوج در کُما؛ شادمانیی که زود به غم تبدیل شد مهمترین اخبار استانها اختصاص ۵۰۰ کولر گازی به مدارس جنوب سیستان و بلوچستان/ ۲۰۰ کلاس درس خشت و گلی جمع‌آوری شد+فیلم معاون رئیس جمهور: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان ‌ساخته می‌شود ‌ میزگرد| حلقه مفقوده در مقابله با آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها / چرا نمایندگان مجلس کمک نمی‌کنند؟ + فیلم رئیس سازمان بسیج سازندگی‌: ۶۰۰ هزار ‌جهادگر در ایران بی‌منت و بی‌ادعا به مردم خدمت می‌کنند مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور عراق| انتقاد تند گروه‌های سیاسی از ادامه حضور آمریکایی‌ها و ادعاهای مشاور الکاظمی روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با کرونا استان بوشهر استان بوشهر آموزش و پرورش دانش آموزان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و همین‌طور جنوب آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر، فارس، اصفهان، کرمان و یزد بارندگی خواهیم داشت.
فردا علاوه بر این مناطق در خراسان‌های رضوی و جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز بارش‌ها ادامه خواهد داشت. همچنین بارش‌ها عمدتاً به شکل رگبار و رعدوبرق، همراه با وزش باد شدید موقتی خواهد بود و همچنین برخی نقاط نیز با پدیده گردوخاک مواجه خواهند بود.
هشدار نارنجی در خصوص شدت بارش‌ها صادر شده که امروز تا جمعه مناطقی از کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، غرب استان همدان، جنوب استان مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب غرب اصفهان و نیمه جنوبی استان فارس و بوشهر شامل این هشدار نارنجی خواهند بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد