Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام نورالله ولی نژاد بعدازظهر پنج شنبه در جلسه استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهارکرد: تعامل بخشی و حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا از اهداف سازمان تبلیغات در برگزاری برنامه‌های دهه اول محرم بود و برنامه‌های عزاداری به نحو مطلوب انجام شد.

وی افزود: کرونا باعث شد که برنامه ها از انسجام و آراستگی بیشتری برخوردار شود و حدود ۷۰۰ هیئت در سامانه بیرق ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی نژاد ادامه داد: ۱۶ کارگروه ایجاد شد که هر کدام برنامه های خاص خود را برنامه‌ریزی و آن را دنبال می کردند و این امر سبب شد هم رضایت هیئت های مذهبی و هم رضایت ستاد کرونا جلب شود.

وی بیان کرد: سال گذشته هزار و ۲۰۰ مبلغ در دهه محرم به شهرهای مختلف استان اعزام شده که امسال این تعداد به ۵۰۹ نفر رسید.

ولی نژاد توضیح داد که امکان حضور مبلغان قم در گلستان با توجه به شرایط کرونا ممکن نبود بنابراین تعداد مبلغان کاهش یافت.

وی از حضور ۴۰ تیم بازرسی به صورت چرخشی در هیئت ها خبر داد و افزود: برخی از هیئت‌ها از تیم بازرسی تذکرات شفاهی و مکتوب دریافت کردند.

ولی نژاد بیان کرد: دعوت عمومی به شکل پوستر و غیره انجام نشد و ۹۸ درصد هم دسته روی اتفاق نیفتاد و دو درصد بقیه تذکر شفاهی و کتبی دریافت کردند.

کد خبر 5014871

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه گرگان مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین مجلس شورای اسلامی قزوین ولی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهادهای خود را دریافت کرده‌ایم
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد