Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:07:27 GMT

طرح مصلحین در قم اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۴۱۰۹

طرح مصلحین در قم اجرا شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم از اجرای طرح ویژه مصلحین  در استان قم خبر داد.

اوهدف از اجرای طرح مصلحین را کنترل و کاهش طلاق عنوان کرد و گفت:بیش از ۴۰۰ نفر از افراد منتخب سران ایل و طایفه، منتخبین صنف و محیط کار، ریش سفیدان فامیل و عشیره و معتمدین محله از جمله ائمه جماعات، بزرگان و بسیجیان در این طرح مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شرکت کنندگان در قالب ۲۱ کارگاه آموزشی از مجموع ۳۶ کارگاه در دست اقدام، طی ۱۲۲ جلسه، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی آموزش دیده اند.

حجت الاسلام مظفری مسجد محور بودن را از مهم ترین ویژگی‌های این طرح برشمرد و گفت: آشنایی با خانواده و الگوی زندگی مطلوب خانوادگی، مهارت‌های روابط همسری و خانوادگی، شیوه‌های حل اختلاف و تعارض در خانواده، اصول و شیوه‌های میانجیگری برای حل اختلاف و تعارض، نکته‌ها و ملاحظات لازم برای حل اختلاف و آشنایی با تجارب موفق در زمینه میانجیگری؛ از محور‌ها و مباحث مطرح شده در این کارگاه‌های آموزشی بوده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قم ازدواج و طلاق آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بازداشت عجیب این دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه جورجیا را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

کد خبر 847610 منبع: ایسنا برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • جشن خانوادگی «خداقوت کارگر» در مشهد
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره