Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد یزدانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با توجه به لزوم ارائه برخی خدمات مشاوره‌ای فوق تخصصی جهت بیماران بستری در شهرستان کاشمر، نیاز به سامانه پزشکی از راه دور بیش از پیش در این شهرستان احساس می‌شد که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده و تجهیز و آماده‌سازی زیرساخت، نصب و راه‌اندازی سیستم ویزیت بیماران از راه دور (تله مدیسین) انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مرحله نخست، این سامانه برای ارائه خدمات مشاوره ای به بیماران کووید ۱۹بستری در بیمارستان شهید مدرس(ره) راه اندازی شده است و در مرحله بعدی با برنامه‌ریزی مدون برای تمامی تخصص‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: با راه‌اندازی این سیستم، بیمار برای دریافت نظر تشخیصی و درمانی تخصصی و یا فوق تخصصی دیگر نیازی به رفت و آمد و اعزام بیمار بین محل زندگی خود و سایر شهرستان‌ها ندارد.  

یزدانی افزود: با راه‌اندازی این سامانه علاوه بر کم شدن هزینه سفر، عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی برای عموم مردم در مناطق دور و نزدیک نیز فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: از طریق این سامانه پزشکان متخصص می‌توانند با بستر اینترنتی فراهم شده، اطلاعات پزشکی و مشخصات بیمار را به اساتید پزشکی مربوطه ارائه کنند و با ایجاد ارتباط صوتی و تصویری از نظر وی مطلع شده و تجویز لازم را انجام دهند.

یزدانی همچنین از راه‌اندازی بخش سونوگرافی برای بیماران سرپایی در درمانگاه تخصصی سردار سلیمانی کاشمر خبر داد و گفت: شهروندان در صورت نیاز به انجام سونوگرافی می‌توانند به درمانگاه تخصصی سردار سلیمانی مراجعه کنند که این بخش در دو شیفت صبح و بعداز ظهر فعال است و با تعرفه دولتی ارائه خدمت می کند.

بیمارستان شهید مدرس و حضرت ابالفضل(ع) و سه درمانگاه در بخش دولتی در کاشمر به بیماران در کنار مراکز درمانی بخش خصوصی خدمات می دهند.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد. 

برچسب‌ها سونوگرافی کاشمر بیماری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سونوگرافی کاشمر بیماری سونوگرافی کاشمر بیماری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است