Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا با اعلام این خبر گفت: در سال جهش تولید و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، این شرکت از ابتدای سالجاری تاکنون موفق به جذب ۸۶ متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۴۳قرارداد بوده که رشد دو برابری در تعداد جذب سرمایه گذار صنعتی داشته ایم که نیمی از سرمایه گذاران با توجه به حمایتهای استانی طرح توسعه خود را در استان اجرا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانپور میزان مساحت واگذار شده را ۵۱هکتار و سرمایه گذاری ۸۶قرارداد را هفت هزار و ۹۲۹میلیارد ریال عنوان کرده و افزود:  با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه اشتغال پایدار هزار و ۸۶۳نفر فراهم می شود. 
او با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه غذایی، فلزی و شیمیایی بوده است.
این مقام مسئول در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتی تقاضا محور خرمدشت، لیا، کاسپین به ترتیب بیشترین میزان استقبال سرمایه گذاران را دارا بودند. 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین در پایان ضمن تشکر از استاندار و مدیران حوزه اقتصادی استان در همراهی شرکت شهرکهای صنعتی از کسب رتبه برتر کشوری در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در شهرکهای و نواحی صنعتی استان در پنج ماهه اول سال جاری در کشور خبر داد.

48

کد خبر 1428538

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین جذب سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل هفت هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس قوه قضاییه در مراسم واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم گفت: از همه مردم قشم به واسطه اینکه اسناد این اراضی چند دهه با مشکل مواجه بود عذرخواهی می‌کنم و از تمام مسئولان در بخش‌های مختلف که برای واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم، اقدامات و پیگیری‌های متعددی را انجام دادند، قدردان هستم.
سابقه موضوع اسناد رفسنجان قشم به دهه چهل شمسی و اصلاحات اراضی مربوط می‌شود که طبق آن، اسناد اراضی کشاورزان منطقه قشم توسط دفترخانه‌ای در رفسنجان کرمان صادر شد، اما در فرآیند تعیین ابعاد و مشخصات اراضی منطقه قشم، مشکلاتی پیش آمد.

بیشتر بخوانید؛ رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
مدیر کل دادگستری هرمزگان هم در این نشست گفت: فرآیند صدور اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم به زودی تعیین تکلیف می‌شود.
قهرمانی اختلافات مردم با یکدیگر بر سر اسناد، عدم دارا بودن ارزش افزوده‌ی این اسناد و متزلزل بودن ثبات مالکیت در جزیره قشم را از جمله مشکلات اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم دانست و گفت: چنانچه این مشکل در سالیان گذشته مرتفع می‌شد، به میزان قابل توجهی شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی بودیم.

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • ریچموند به هایوارد پیوست/ تشدید دایره تحریم اسرائیل در آمریکا
  • رفع مشکل هفت هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان