Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@22:05:39 GMT

کشف یک انبار داروی قاچاق در یزد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۴۱۹۶

کشف یک انبار داروی قاچاق در یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرگرد پاسدار محمد برزگر مسول روابط عمومی سپاه الغدیر یزد گفت: در اقدام عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه الغدیر یزد و با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان غذا و دارو یک انبار داروی قاچاق کشف و پلمب شد.

برزگر افزود: این دارو‌ها در شرایط غیر بهداشتی و غیر استاندارد نگهداری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسول روابط عمومی سپاه الغدیر یزد اظهار داشت: از مردم فهیم استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد مشابه سریعا با شماره ۱۱۴ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انبار دارو داروی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد

علی محمد پارساییان مسئول فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: دومین آیین تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان در سال ۱۴۰۲ با حضور فعالان فرهنگی سراسر استان برگزار شد. 

او افزود: در این آیین از ۷۰ نفر از فعالان فرهنگی سراسر استان در سطوح ویژه، یک، دو و سه تقدیر شد.

مسئول فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد ملاک انتخاب فعالان فرهنگی را رصد تمامی فعالیت‌های انجام شده در طول سال ۱۴۰۲ بیان کرد. 

پارسائیان بر اهمیت ترویج کار فرهنگی در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: اگر فرهنگ یک جامعه درست باشد، تمامی کار‌ها تحت تاثیر این فرهنگ به خوبی پیش می‌رود و در مباحث روشنگری، امربه معروف و نهی از منکر می‌تواند موثر واقع شود.

او افزود: وقتی فرهنگ جامعه قوی و برخواسته از معنویت باشد، تمامی زوایای جامعه را در بر می‌گیرد و جامعه با شتاب بیشتری به سمت پیشرفت حرکت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته