Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دادگستری آمریکا دو وبسایت متعلق به گردان‌های حزب‌الله عراق را به بهانه "فعالیت غیرقانونی" بست.

به گزارش ایسنا، به نقل از بوابة العین، این وزارتخانه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، دامنه اختصاصی دو سایت اینترنتی شبکه ماهواره‌ای الاتجاه به آدرس‌های Aletejahtv.com و "Aletejahtv.org متعلق به گردان‌های حزب‌الله عراق مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق بیانیه یاد شده، این دو سایت همانند بازوی رسانه‌ای گردان‌های حزب‌الله عمل کرده و ارتباطات اینترنتی، فایل‌های ویدیویی، مقاله‌ها و تصاویری را برای تقویت و حمایت از این نیروها منتشر می‌کردند.

جان دمرز، معاون وزیر دادگستری آمریکا در امور امنیت ملی در اظهاراتی بی‌اساس گفت: به مبارزه با استخدام "تروریست‌ها" و تبلیغات در دنیای دیجیتال ادامه خواهیم داد همانگونه که این کار را در هر نقطه دیگری انجام می‌دهیم.

بیونگ جای باک، دادستان منطقه شمال آمریکا گفت: هرگز به این گروه‌ها اجازه نخواهیم داد با استفاده از خدمات اینترنتی در آمریکا به کالاها و خدماتی برای تقویت برنامه‌های خود دست یابند. این مسدودیت نشان دهنده همکاری ملی و پایبندی به حمایت از تجارت و زیرساخت‌هایمان است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا دوم ژوئیه ۲۰۰۹ گردان‌های حزب‌الله عراق را به بهانه "ایجاد تهدید بزرگ برای انجام عملیات ادعایی نیروهای ائتلاف ضد داعش و نیروهای امنیتی بومی عراق"، در لیست گروه‌های "تروریستی" خود قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا گردان های حزب الله عراق گردان های حزب الله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، درحالی که همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت‌الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسماً اعلام شد که این کشتی‌گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده است، یک وب‌سایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

این وب‌سایت اعلام کرده است که پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده است، او در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد، با وجود این، آمریکایی‌ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد، به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می‌شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می‌آید، بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتاً تیلور جایگزینش خواهد شد، البته وکیل‌های کشتی آمریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند