Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ‌صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت کشور گفت: امروز و فردا در شمال غرب و غرب کشور، سواحل غربی خزر، در ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش باران رعد و برق و وزش باد شدید در برخی ساعات پیش بینی می شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده و امروز پیشینه بارش‌ها در استان‌های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعد از ظهر امروز پنج شنبه 13 شهریور تا فردا، ‌‌رگبار شدید باران و رعدبرق گاهی توام با تندباد‌ لحظه‌ای با احتمال تگرگ‌ در شمال شرق آذربایجان شرقی و بخش‌های شمالی و مرکزی اردبیل‌ پیش‌بینی می‌شود و اثر آن بالا آمدن آب رودخانه ها، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها و آبگرفتگی و برخورد صاعقه است که توصیه می‌شود ‌خودداری از اتراق، تردد و چرای دام در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها، اجتناب از صعود به ارتفاعات، بازگشایی آبروها و تعویق برداشت محصولات کشاورزی به بعد از بارندگی، در دستور کار باشد.

ضیائیان افزود: روز شنبه ۱۵ شهریور در برخی مناطق سواحل شمالی کشور، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه ۱۶ شهریور در شمال غرب، ارتفاعات البرز غربی، ارتفاعات زاگرس جنوبی و ارتفاعات زاگرس مرکزی، بارش پراکنده در بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: روز دوشنبه ۱۷ شهریور در سواحل خزر، بارش باران و در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: در سه روز آینده وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک در شرق کشور به ویژه زابل پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین روزهای شنبه و یکشنبه آسمان تهران صاف است، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۲ و ۲۲ درجه خواهد بود.

وی گفت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۶ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ‌صادق ضیائیان تگرگ و تندباد تگرگ و تندباد در اردبیل و آذربایجان شرقی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی تگرگ و تندباد مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش بینی می شود آذربایجان شرقی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها

به گزارش خبرآنلاین، همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

به گزارش مهر، امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899690

دیگر خبرها

  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود