Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:09:32 GMT

میز ویژه بررسی مشکلات تعاونی‌ها در استان البرز راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۴۴۰۰

میز ویژه بررسی مشکلات تعاونی‌ها در استان البرز راه اندازی می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: برای ارائه خدمات بهتر به تعاونی‌ها میز ویژه برای تعاونی‌ها در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز راه اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین فلاح نژاد ظهر امروز در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان البرز با تبریک آغاز هفته تعاون، اظهار داشت: این هفته زمان مناسبی است که اقدامات و دستاوردهای تعاونی‌های استان را به مردم ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر ساله این مراسم باشکوه‌تر و با جمعیت بیشتری برگزار می‌شد، افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور این برنامه با تعداد محدود و تقسیم بندی شهرستان‌های استان و اجرای دو برنامه ویژه انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز  با عنوان اینکه تعاون یکی از تاکیدات دین مبین اسلام است،  بیان کرد: بزرگترین تعاونی جهان در ژاپن است و در جهان تاثیر کارکرد مثبت تعاونی‌ها ثابت شده است.

بیش از 10 هزار تعاونی در استان کرمان وجود داردگزارش| تعاون حلقه گمشده رونق تولید ملی؛ کاهش نرخ بیکاری در نصف جهان به دنبال توسعه تعاون16 طرح با 150 میلیارد ریال اعتبار در حوزه تعاون استان خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

فلاح نژاد در خصوص فعالیت‌هایی که در یک سال گذشته در این حوزه انجام شده است، تصریح کرد: استاد البرز به لحاظ رشد تشکیل تعاونی‌های فعال با افزایش 5.7 تعداد تعاونی‌ها، رتبه سوم کشوری را دارا است.

وی با اشاره به اینکه بعنوان اولین استان‌ها در سطح کشور مرکز فناوری حوزه تعاون در استان تشکیل شد، عنوان کرد: تشکیل این مرکز موجب توسعه تعاونی‌های دانش‌محور می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و سعی در کاهش ترددها از سیستم هوشمند بخش تعاون در سطح کشور رونمایی شد، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم که این سیستم در استان البرز نیز راه اندازی و فعالیت کند.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه با شیوع بیماری کرونا تسهیلاتی برای مشاغل مختلف آسیب دیده در این خصوص تعیین شد، گفت: در این راستا مشاغل به 14 دسته شغلی تقسیم شد که اغلب این مشاغل در حوزه خدمات بودند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این دسته‌های شغلی رانندگان تاکسی‌های درون شهری بودند، افزود: تا کنون بالغ بر 9 هزار نفر از رانندگان برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند که در حال اعطاء این وام‌ها از سوی بانک‌های عامل هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با عنوان اینکه برای ارائه خدمات بهتر به تعاونی‌‌ها میز ویژه برای تعاونی‌ها در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز راه اندازی می شود، اظهار کرد: این میز به ارائه خدمت به تعاونی‌ها در حوزه های مختلف می پردازد

انتهای پیام/ ت

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... بیش از ۱۰ هزار تعاونی در استان کرمان وجود دارد سامانه بانک اطلاعاتی تعاونی‌های استان خراسان جنوبی راه‌اندازی شد آستان قدس رضوی فاز دوم رزمایش "احسان و تعاون" را کلید زد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بیش از ۱۰ هزار تعاونی در استان کرمان وجود دارد سامانه بانک اطلاعاتی تعاونی‌های استان خراسان جنوبی راه‌اندازی شد آستان قدس رضوی فاز دوم رزمایش "احسان و تعاون" را کلید زد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ گزارش| اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های خاص/  توزیع واکسن از چه زمانی در زنجان آغاز می‌شود؟ ۳ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۴ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۵ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۶ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم ۷ آیا نظریه آب‌های ژرف خراسان جنوبی را از بحران کم‌آبی نجات می‌دهد؟ ۸ قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان مهمترین اخبار استانها اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم اختصاص ۵۰۰ کولر گازی به مدارس جنوب سیستان و بلوچستان/ ۲۰۰ کلاس درس خشت و گلی جمع‌آوری شد+فیلم معاون رئیس جمهور: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان ‌ساخته می‌شود ‌ میزگرد| حلقه مفقوده در مقابله با آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها / چرا نمایندگان مجلس کمک نمی‌کنند؟ + فیلم مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور عراق| انتقاد تند گروه‌های سیاسی از ادامه حضور آمریکایی‌ها و ادعاهای مشاور الکاظمی اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان البرز مدیرکل تعاون خراسان جنوبی تعاونی ها راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان