Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام معلم خصوصی ریاضی در روزنامه و اینترنت هستید .... اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری فعالیت خودتان را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و قصد دارید شاگردهای بیشتری را جذب نمائید .... چنانچه به فکر کسب درآمدهای بالا از کار آموزش و تدریس ریاضی هستید و ریاضی را عالی تدریس می کنید و قصد دارید یک مدرس خوب و شناخته شده باشید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... در هر صورت، به سایت ایران مدرس IranModares.com که بزرگترین و معتبرترین مرجع تدریس خصوصی ایران است مراجعه نمائید و با ثبت نام در این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب کنید. ایران مدرس تا سال 99 بیش از 21000 مدرس و استاد ثبت نامی دارد و این اساتید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و سایر دروس فعالیت دارند. چنانچه این روش پیشنهادی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید به نسبت استخدام شدن در آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی بازدهی بسیار بالاتری برای شما دارد و در نهایت می توانید در زمینه جذب شاگرد بسیار موفق عمل کنید. برای حصول بیشترین بازدهی موارد زیر را در این زمینه مد نظر داشته باشید:

 

1- جدی گرفتن این روش برای جذب شاگرد

همانطور که گفته شد، تقریبا دوران جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت واسطه ای به سر آمده است. با ثبت نام در سایت ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان کلاس خصوصی ریاضی در ارتباط باشید. با وجود اینترنت پرسرعت و گوشی های هوشمند دیگر تقریبا همه ی افراد برای دریافت خدمات مورد نظر خودشان از اینترنت استفاده می کنند. شما اگر در ایران مدرس و در شبکه های اجتماعی حضور قوی ای داشته باشید می توانید مستقیما شاگرد جذب نموده و به این ترتیب به درآمد بالا از تدریس ریاضی یا هر درس دیگری برسید. در ضمن، چون تقاضا برای معلم خصوصی ریاضی خوب آنلاین و حضوری تقریبا از هر درس دیگری بیشتر است، از بابت شاگرد نگران نباشید و فقط باید خودتان عملکرد خوبی داشته باشید.

2- اسم تمام دروس تدریسی خودتان علاوه بر ریاضی را بنویسید

همانطور که گفته شد، اگر این روش را جدی بگیرید و خوب عمل کنید از هر روش دیگری برای جذب شاگرد شما موثرتر است. وقتی با آموزشگاهها همکاری دارید و اصطلاحا در آموزشگاه یا موسسه تدریس خصوصی استخدام شده اید، اولا باید با قیمت هایی که توسط آموزشگاه مشخص می شود کار کنید و نمی توانید خودتان قیمت پیشنهاد دهید و در ضمن، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد مبلغ دریافتی را به آموزشگاه بدهید. بنابراین به عنوان یک معلم ریاضی موفق برای شما بسیار بهتر و به صرفه تر است که خودتان مستقل و به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید. اگر می خواهید خوب نتیجه بگیرید، باید حین ثبت نام در سایت ایران مدرس اسم تک تک دروس تدریسی خودتان را بنویسید. اگر علاوه بر ریاضی درس های دیگری را هم تدریس می کنید اسم آن دروس را هم بنویسید. همچنین، اسم پایه ها را هم بنویسید. مثلا اگر ریاضی پایه دوازدهم را تدریس می کنید تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم را هم بنویسید. یا مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی متوسطه اول بیشتر فعالیت دارید اسم پایه ها (معلم انلاین ریاضی ششم، هفتم و هشتم) را بنویسید. در هر صورت، به هر میزان درسها را کاملتر بنویسید بهتر نتیجه می گیرید.

3- تمام افتخارات و سوابق تدریس خودتان را بنویسید

وقتی شما قید استخدام شدن در آموزشگاهها را می زنید و خودتان می خواهید به صورت مستقل شاگرد جذب کنید، در این حالت حتما باید مشخصات و توضیحات خودتان را به گونه ای بنویسید که شاگرد یا والدین ایشان وقتی پروفایل شما را مشاهده می کند متقاعد شود که شما استاد خوب و با سوادی هستید و با شما برای کلاس خصوصی ریاضی تماس بگیرد. اگر قبلا شاگردهایی داشته اید که خوب نتیجه گرفته اند، از ایشان نظر سنجی کنید و نظرات شاگردهای قبلی خودتان را در ایران مدرس در صفحه خودتان ثبت نمائید. نمونه فیلم تدریس خصوصی ریاضی، رزومه و مدرک تحصیلی، ذکر سوابق تدریس در آموزشگاهها و موسسات مختلف و ... می تواند برای جذب شاگرد بیشتر و خوب نتیجه گرفتن از این روش بسیار مفید باشد. به هر میزان این روش را بیشتر جدی بگیرید در نهایت نتیجه بهتری خواهید گرفت. در ایران مدرس در واقع شما خودتان کارفرما هستید و استخدام خودتان هستید. باید توضیحات را خیلی کامل بنویسید و مدارک و مستندات کافی ارائه نمائید تا نشان دهید که شما در کار خودتان یکی از بهترین ها هستید.

4- قیمت کلاس های خصوصی ریاضی را مناسب انتخاب نمائید

برای اینکه خوب شاگرد جذب کنید و به درآمدهای عالی برسید باید قیمت مناسبی برای کلاس های خودتان انتخاب کنید. در این مقاله و این لینک در رابطه با قیمت های کلاس خصوصی در همین سایت عصر ایران و بازخوردهای قیمت های بالای کلاس خصوصی توضیح داده شده است. البته نکته بسیار مهمی را در نظر داشته باشید. به هر میزان شما در کار خودتان بهتر باشید و مدارک و مستندات و افتخارات بیشتری را ارائه کرده باشید، با نرخ بالاتری می توانید شاگرد جذب کنید. به هر میزان در کار خودتان خوب عمل کنید و شاگردهای موفق تری داشته باشید می توانید قیمت کلاس ها را افزایش دهید و هنوز جذب شاگرد داشته باشید. اما در هر صورت، سعی کنید با توجه به شرایط فعلی خودتان قیمت مناسبی برای کلاس های ریاضی انتخاب کنید که نه خیلی بالا باشد که شاگرد جذب نشود و نه خیلی پایین باشد که به درآمد خوبی نرسید. در ادامه با مطالعه بیشتر و ارائه کیفیت بالاتر برای کلاس هایی که دارید می توانید به تدریج نرخ های بیشتری را برای کلاس های ریاضی درخواست کنید.

5- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید

پیشنهادی که در این مقاله ارائه شده است به این معنی نیست که فقط در سایت ایران مدرس www.IranModares.com مشخصات خودتان را ثبت کنید و هیچ روش دیگری را در نظر نداشته باشید. می توانید به صورت همزمان در جستجوی آگهی های استخدام معلم خصوصی ریاضی در اینترنت هم باشید و با آموزشگاهها هم همکاری داشته باشید. می توانید در شبکه های اجتماعی یا حتی در سایت های خارجی تدریس خصوصی مانند www.tutor.com یا preply.com هم مشخصات خودتان را ثبت کنید. سایت تدریس ریاضی tadris-riazi.com هم به صورت تخصصی معلم های خصوصی ریاضی را معرفی می کند. برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید و یا هر روش دیگری را هم امتحان کنید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه در نهایت بازدهی بیشتر و درآمد زایی بیشتری دارد. برخی از آموزشگاهها هم ممکن است شما را استخدام کنند و منصفانه و خوب هم با شما همکاری داشته باشند. اما در هر صورت، جذب شاگرد مستقیم مزایای زیادی دارد که تعدادی از آنها در بالا ذکر شد.

6- روی تدریس خصوصی ریاضی متمرکز باشید

به عنوان معلم خصوصی ریاضی اگر می خواهید بسیار موفق شوید و جزو 10 درصد برتر حوزه کاری خودتان باشید، باید روی تدریس خصوصی ریاضی متمرکز شوید. اولا که باید با علاقه این کار را انجام دهید. اگر به درس ریاضی و آموزش ریاضی فعالیت دارید این کار را انجام دهید. در مرحله بعد روی آموزش ریاضی متمرکز شوید تا در کمترین زمان پیشرفت کنید. وقتی شما متمرکز کار می کنید و فقط تدریس ریاضی را انجام می دهید در کمترین زمان پیشرفت خواهید کرد. در ضمن، وقتی جزو 10 درصد برتر زمینه کاری خودتان شوید نرخ کلاس ها را خودتان تعیین می کنید و برای کلاس های شما صف خواهند بست. در هر صورت، عشق به کار و تمرکز می تواند باعث موفقیت در هر کاری شود. با علاقه تدریس خصوصی ریاضی را انجام دهید، روی این کار تمرکز داشته باشید و هر روز روی خودتان و تونایی های خودتان کار کنید تا بهتر و بهتر شوید و به این ترتیب درآمدهای بالا در انتظار شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخدام معلم خصوصی ریاضی از سراسر کشور و استخدامی مدرس خصوصی در تمامی زمینه ها بر روی این لینک کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس

لینک کوتاه: asriran.com/0037r1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تدریس خصوصی ریاضی صورت مستقیم خصوصی ریاضی برای کلاس داشته باشید تدریس ریاضی کلاس خصوصی جذب شاگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی

کارگر افغانستانی اخراجی قهوه‌خانه وقتی فهمید فرد دیگری به جای او مشغول کار شده در اقدامی هولناک وی را به قتل رساند.

به گزارش ایران، بیست و هشتم فروردین‌، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهرری به تیم جنایی اعلام شد.بررسی‌ها نشان می‌داد مرد افغانستانی با ضربه چاقو از ناحیه گلو به قتل رسیده بود. عامل این جنایت پس از قتل قلیان‌های قهوه‌خانه را نیز شکسته و متواری شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه دریافتند، کارگر سابق قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی وارد قهوه‌خانه شده و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستان خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه گفت: مــالک قبلاً اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم بعد هم فرد دیگری را به جای او استخدام کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد اما متهم کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد. تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص