Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره آخرین وضعیت شیوع کرونا در اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: در این بازه زمانی ۱۱۱ بیمار جدید مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده است.

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۸۷ بیمار بهبود یافته مبتلا به کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را یک هزار و ۹۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۹۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۴ بیمار مشکوک به کرونا در اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: تاکنون تست کرونای ۱۰ نفر از این فوتی‌ها مثبت بوده است.

کد خبر 5014902

منبع: مهر

کلیدواژه: آرش نجیمی شیوع کرونا ویروس کرونا آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه گرگان مجلس شورای اسلامی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین قزوین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموریت بالگرد اورژانس هوایی اصفهان به منظور انتقال بیمار بین مراکز درمانی ساعت ۱۳:۴۱ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ آغاز شد.

وی افزود: در پی این مأموریت یک مرد ۸۵ ساله با سکته حاد قلبی از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: مأموریت مذکور ساعت ۱۵:۱۸ به پایان رسید.

کد خبر 750518

دیگر خبرها

  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری