Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-26@02:27:28 GMT

مهرداد محمدی مانع جدایی وحید امیری از پرسپولیس شد!

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۴۴۷۷

مهرداد محمدی مانع جدایی وحید امیری از پرسپولیس شد!



العربی در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر مرتضی پورعلی‌گنجی را در اختیار داشت، خواستار وحید امیری شده است.

به گزارش خبرورزشی؛وحید امیری هفته گذشته به ملاقات مهدی رسول‌پناه رفته و با قاطعیت اعلام کرد قصد دارد از پرسپولیس جدا شود. با توجه به بند جدایی قرارداد این بازیکن، در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی خیلی‌ها رفتن وحید امیری را قطعی دانستند درحالی که.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

مهرداد محمدی با عقد قرارداد سه ساله‌ای به عضویت تیم فوتبال العربی درآمد. مهرداد محمدی که بهترین گلزن تیم «آوس» در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال بود. این بازیکن پس از فسخ قراردادش با این تیم پرتغالی به تیم العربی قطر پیوست.

العربی در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر مرتضی پورعلی‌گنجی را در اختیار داشت و گفته می‌شد خواستار وحید امیری شده است. هافبک چپ‌پا و ملی‌پوش پرسپولیس هم که خیلی روی این پیشنهاد یک میلیون دلاری حساب باز کرده بود حتی اعلام آمادگی کرد ۴۰۰ هزار دلار از این مبلغ را به باشگاه فعلی خود بدهد، اما مذاکرات تیم قطری با مهرداد محمدی نیز به موازات وحید امیری در جریان بود. در نهایت هم دست‌اندرکاران تیم العربی قطر تصمیم گرفتند به جای وحید امیری پا به سن گذاشته با مهرداد محمدی جوان قرارداد ببندند و همین کار را هم کردند. به این ترتیب وحید امیری در پرسپولیس ماندنی و خواهان پیراهن شماره ۱۰ این تیم شد!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته

ایسنا/مازندران مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه در حال حاضر راه ۱۰ روستا منطقه امیری لاریجان آمل مسدود است، گفت: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد صورت گرفت و راه روستاهای بخش لاریجان در حال انجام است.

حسینعلی محمدی شیرکلایی چهارشنبه ۵ اردیبهشت در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا ، ضمن  اشاره به بارش‌های اخیر و سیلابی شدن برخی رودخانه‌های مازندران، اظهار کرد: راه ۱۰ روستای محور «امیری» در بخش لاریجان آمل به دلیل بارش شدید باران بسته شده است.

وی افزود: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد راه روستاهای بخش بلده در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: در حال حاضر سه گروه ماشین آلات و ۲ تیم امدادی مشغول بازگشایی مسیر تردد ۱۰ روستای محور امیری شهرستان آمل هستند.

این مسئول پیش‌بینی کرد رفع انسداد این محورها تا عصر امروز زمان خواهد برد.

محمدی با بیان اینکه طغیان رودخانه زارم رود در میاندورود موجب آبگرفتگی مزارع کشاورزی شده است، تصریح کرد: خسارت ناشی از سیل ۴۸ ساعت بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد اما خسارت جزئی به ۱۰ واحد مسکونی وارد آمد که ۸ مورد در سوادکوه و ۲ مورد در نور بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال