Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:18:18 GMT

رونمایی از SUV جدید کمپانی جیپ در امریکا

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۴۹۴۰

رونمایی از SUV جدید کمپانی جیپ در امریکا

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارشات به‌دست آمده، خودروسازی جیپ قرار است به‌ زودی و در تاریخ سوم سپتامبر سال جاری، از شاسی‌بلند جدید خود به نام Grand Wagoneer پرده‌برداری کند. طبق تصاویری که در تیزر تبلیغاتی این شرکت از خودروی فوق به چشم می‌خورد، شاسی بلند جدید جیپ با ابعادی بزرگ و با ظرفیت ۷ نفر سرنشین قرار است تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیپ با بهره‌گیری از یک سقف پانورامای بسیار بزرگ که طراحی آن به گونه‌ای است که کلیه سرنشینان خودرو بتوانند دید کاملی داشته باشند، خبر از توجه هرچه بیشتر کمپانی جیپ به راحتی سرنشینان در این خودرو می‌دهد.

طبق تصاویر تبلیغاتی منتشر شده به سادگی می‌توان نشانه‌هایی از الهام گرفته شدن طراحی این خودرو از مدل‌های قبلی Wagoneer را مشاهده کرد؛ مانند جلوپنجره کرومی آن که الهام گرفته از مدل‌های قدیمی Wagoneer است.

با وجود اینکه هنوز اطلاعات دقیق از جزئیات این مدل در دسترس نیست با این حال انتظار می‌رود که خودرو شاسی‌بلند جدید جیپ مانند نسخه‌های پیشین این شرکت، دارای جزئیات قابل توجهی به‌ ویژه در قسمت طراحی داخلی باشد. به‌طور مثال باتوجه به تیزر تبلیغاتی این شرکت، می‌توان تقریبا اطمینان داشت که خودروی فوق دارای دستگیره چرخشی خواهد بود. اما آنچه به محض باز کردن درب، خیلی سریع توجه بیننده را به خود جلب خواهد کرد، حکاکی ریز از طرح Wagoneer در سمت داشبورد است. همچنین، پیش‌بینی می‌شود که غول جدید جیپ، از یک صفحه نمایش عظیم ۱۲ اینچی بدون سر و صدا بدون حاشیه بهره ببرد.

انتظار می‌رود که این مدل همچون RAM 1500 در آینده از پیشرانه هیبریدی بهره بگیرد. طبق گزارشات اینطور بیان شده است که شرکت جیپ قرار است این خودرو را در دو مدل Wagoneer و Grand Wagoneer به بازار عرضه کند و تولید مدل Wagoneer قرار است از سال ۲۰۲۱ شروع شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل مهدی ترابی نوید افکاری سعید آقایی اسماعیل سعادت دارا دوم روستای ابوالفضل مهدی ترابی نوید افکاری سعید آقایی اسماعیل سعادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود