Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خبر‌های انتظامی امروز، پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ باشگاه خبرنگاران جوان کرمان به شرح زیر است: 

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در نرماشیر

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس شهرستان نرماشیر خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در تداوم طرح‌های مبارزه با سوخت قاچاق، ماموران پلیس آگاهی نرماشیر هنگام کنترل وسایل نقلیه محور بم- نرماشیر، یک دستگاه تانکر حمل سوخت را  برای بررسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران در بازرسی از این تانکر ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و راننده آن را به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به استمرار طرح‌های مبارزه با قاچاق بیان داشت: پلیس با تمام توان و با جدیت با قاچاقچیان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

کشف زمین خواری ۲۰ میلیارد ریالی در شهربابک

فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک از کشف یک فقره زمین خواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن صیفوری گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان شهربابک با انجام کار اطلاعاتی از تصرف اراضی ملی در یکی از مناطق این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، بخشی از اراضی ملی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر و به ارزش ۲۰ میلیارد ریال  از سوی  افراد فرصت طلب به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری نماینده اداره منابع طبیعی این اراضی تصرف شده را که در آن‌ها ساخت و ساز‌هایی نیز صورت گرفته بود از دست زمین خوارن خارج و در این رابطه یک نفر را دستگیر و به مقامات قضایی معرفی کردند.

دستگیری سارقان باطری دکل‌های مخابرات تلفن همراه  در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از انهدام باند سارقان حرفه‌ای باطری‌های دکل های مخابراتی تلفن همراه در شهرستان جیرفت خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری و سیم‌های کابل برق از دکل‌های مخابراتی تلفن همراه با توجه به حساسیت موضوع  بدون فوت وقت ماموران اقدامات اطلاعاتی خود را در این زمینه آغاز کردند.

او با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۵ این شهرستان با تلاش شبانه روزی و انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای این باند حرفه‌ای و سابقه دار شدند، افزود: با کسب مجوز قضایی، ماموران در اقدامی غافلگیرنه ۳ نفر از اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعدادی باطری مربوط به دکل‌های مخابرات تلفن همراه، ۳۲ عدد باند پخش خودرو، ۴ عدد پیکور، ۵ عدد سنگ فرز و مقادیری آلات و ادوات سرقت شامل سیم چین و قلم فلزی کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی‌ های به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت باطری و سیم‌های برق دکل‌های مخابراتی تلفن همراه اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص کشف سایر سرقت‌های صورت گرفته اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

 انتاهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق دستگیری سارقان اراضی ملی هزار لیتر گازوئیل قاچاق فرمانده انتظامی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه