Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@03:48:29 GMT

رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۵۳۹۹

نمونه جدید سری S از نظر مشخصات فنی، پیشرفته ترین نمونه تولیدشده توسط بنز تاکنون بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اتوکار، مرسدس بنز در رونمایی از نمونه جدید سری S خود مانند بسیاری از رقبای خود به سمت توسعه خودروهای هیبریدی رفته است. با استفاده از مواد جدید در ساخت بدنه، خودروهای جدید ۶۰ کیلوگرم ارزان تر از مدل های قبلی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین پس از ۱۹ سال، مرسدس به استفاده از موتور ۶ لیتری قبلی خاتمه داده است.

نمونه جدید سری S از سیستم تعلیق جدیدی بهره می برد که باعث افزایش فرمان برداری خودرو در سرعت های بالا و پیچ های تند می شود. هم چنین قرار است یک سیستم هدایت جدید در نیمه دوم سال آینده به امکانات این خودرو افزوده شود که در آن بسیاری از اشکالات مسیریابی در هنگام ترافیک های سنگین برطرف شده است. این سیستم هدایت هم چنین به خودروی بنز این امکان را خواهد داد تا به صورت خودکار پارک کند و به راننده موقعیت پارک خودرو را از طریق موبایل وی گزارش کند.

نسبل جدید سری S از نظر اندازه کمی بزرگ تر از نسل های قبل است و به مانند خودروهای جدید بی ام و از جلو پنجره بزرگ تری بهره می برد. فضای داخلی خودرو نسبت به قبل به میزان زیادی تغییر کرده است. نمای داخلی به وسیله آلیاژهای آلمینیومی و طرح های چوبی تزئین شده است. برای سرنشینان هم چنین نمایشگرهای ۱۲.۳ اینچی با قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی تعبیه شده است.

مرسدس بنز هم چنین با تمرکز بر سیستم های ارتباطی جدید موفق به حذف ۲۷ آپشن فیزیکی و جایگزینی آن ها با سیستم های صوتی شده است به گونه ای که اکنون شمار زیادی از دستورات از طریق فرمان های صوتی قابل اجرا خواهد بود.

موتور هیبریدی جدید به این خودرو امکان رسیدن به سرعت ۴۲۹ مایل بر ساعت را می دهد. قرار است ابتدا این خودرو در بازارهای اروپا عرضه شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل مهدی ترابی نوید افکاری سعید آقایی اسماعیل سعادت بنز موتور هیبریدی خودروی بنز دارا دوم روستای ابوالفضل مهدی ترابی نوید افکاری سعید آقایی اسماعیل سعادت جدید سری S هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229469 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • عاقبت تصادف وحشتناک خودروی ایرانی با تیگو ۷؛ این چه وضعشه؟! | فیلم
  • لونا GRE برقی ایران خودرو + مشخصات، عکس و قیمت Luna GRE EV
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • وقتی هوش طبیعی حشرات به کمک ربات‌ها می‌آید
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس