Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی در مورد برگزاری دیدار فینال جام حذفی در مشهد توضیحاتی داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،علیرضا تاج فیروز درباره کیفیت برگزاری دیدار پایانی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار داشت: قرار است بازی دو تیم استقلال و تراکتور امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود، در حالی که زمین چمن در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و دیگر امکانات ورزشگاه هم برای برگزاری این بازی نهایی در آمادگی کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی مطابق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از سوی این مؤسسه تاکید و گفت: در جلسه ویدئو کنفرانس با سهیل مهدی سرپرست سازمان لیگ و هیئت فوتبال استان توافقات خوبی درخصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی صورت گرفت.

تاج فیروز همچنین اظهار کرد: با همکاری معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، یادمان شهدا در محل ورودی ورزشگاه امام رضا(ع) جانمایی خواهد شد. نصب بنر با محور شعارهای حسینی هم از دیگر اقدامات این معاونت برای همراهی با مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی خواهد بود.

اعلام ترکیب تراکتور برای فینال جام حذفیخبرنگاران فینال جام حذفی در مشهد را پوشش نمی‌دهندحاشیه فینال جام حذفی| کری‌خوانی به سبک استقلالی‌ها برای پرسپولیس/ بنرهای تبلیغاتی دست بردار نیستند

وی در رابطه با اجرای برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده در حاشیه آغاز این مسابقه اعلام کرد: اجرای مداحی به زبان آذری پیش از شروع بازی به دلیل حضور تیم تراکتور تبریز و حضور خادمان بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) با در دست داشتن پرچم سیاه گنبد حضرت رضا(ع) در کنار زمین چمن و ورود بازیکنان با شال سیاه از کنار آنها به داخل زمین و نیز قرائت دسته جمعی صلوات خاصه حضرت رضا(ع) از جمله تدارکات فرهنگی این مسابقه هستند.

تاج فیروز به دیگر برنامه‌های فرهنگی در راستای برگزاری بازی فینال جام حذفی اشاره و افزود: سه جایگاه با محوریت یادمان شهدای مدافع سلامت و سردار شهید قاسم سلیمانی، جایگاه دریافت مدال و جایگاه دریافت جام قهرمانی در کنار زمین چمن جانمایی شده است.

وی ادامه داد: بازیکنان برنده جام با اهدای گل به یادمان شهدا ادای احترام و خودشان مدال‌ها را از جایگاه بر می‌دارند و مراسم پس از دریافت جام قهرمانی و گرفتن عکس یادگاری، بدون هیچ جشن و نورافشانی پایان می‌یابد.

تاج فیروز با اشاره به همزمانی این مسابقه با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضور تیم های فوتبال در شهر مقدس مشهد، تاکید کرد: آنچه این بازی را از دیگر مسابقات متفاوت می کند این است که ابعاد فرهنگی و مذهبی بازی فینال در ورزشگاه امام رضا(ع) بر ابعاد ورزشی آن اولویت دارد و همواره تلاش و اعتقاد متولیان این مؤسسه ورزشی بر تقویت نقاط فرهنگی و معنوی بر محورهای ورزشی بوده است.

انتهای پیام/282/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم ۳ گزارش| اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های خاص/  توزیع واکسن از چه زمانی در زنجان آغاز می‌شود؟ ۴ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۵ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور ۶ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۷ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۸ سد کلقان‌چای بستان‌آباد با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حضور رئیس مجلس در منطقه ‌صعب‌العبور اندیکا / قول قالیباف به مردم برای محرومیت‌زدایی منطقه اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم ‎پیگیری رئیس مجلس از علت تاخیر در اجرای پل میانرود دزفول / قالیباف: این پل باید تا ۲۰ ماه آینده ‌تکمیل شود + فیلم معاون رئیس جمهور: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان ‌ساخته می‌شود ‌ مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور تقدیر سردار سلامی از فرمانده ناجا برای برقراری امنیت مراسم محرم آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد عراق| انتقاد تند گروه‌های سیاسی از ادامه حضور آمریکایی‌ها و ادعاهای مشاور الکاظمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه امام رضا ع آستان قدس رضوی فینال جام حذفی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیده نشده از حاج قاسم

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه) در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیروهای مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند» ؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت : چرا بیدارم نکردید؟!دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیروهای خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بارها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم : اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی گذارم جایی بروند.

کد خبر 847148 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه قاسم سلیمانی

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند