Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه از ۱۵ شهریور ماه سال تحصیلی جدید آغاز می شود، گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست.

احسان گوهری راد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۷۵ هزار دانش آموز گلستانی از ۱۵ شهریورماه، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه کلاس ها در تمامی شهرستان‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: در مدارسی که تعداد دانش آموزان در کلاس ها زیاد است، دانش آموزان یک روز در میان و به صورت زوج و فرد در کلاس حاضر می شوند.

وی بیان کرد: مدت زمان برگزاری کلاس ها ۳۵ دقیقه خواهد بود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: تا به امروز ۹۴ درصد دانش آموزان پایه اول، ۹۳ درصدپایه هفتم، ۸۳ درصد دانش آموزان پایه دهم در مدارس ثبت نام کردند.

گوهری راد با اشاره به وجود ۲۶۰۰ مدرسه در گلستان داریم، گفت: حدود ۲۳ هزار معلم و کارمند در سراسر استان در مدارس حضور پیدا می کنند.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، تصریح کرد: ۲۵ مردادماه مانور بازگشایی مدارس در استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه ۹۷۰۰ دانش آموز گلستانی در مدارس شبانه روزی تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: در شهرستان مراوه تپه ۶۰ درصد دانش آموزان متوسطه در مدارس شبانه روزی درحال تحصیل هستند.

انتهای پیا

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بازگشایی مدارس گلستان مدیرکل آموزش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل

به گزارش همشهری آنلاین احمد محمودزاده گفت: آن چیزی که در آموزش و پرورش مهم است محیط کلاس، معلم و دانش‌آموز است و ما پیگیر این هستیم که معلمان حضور ثمربخشی در کلاس‌های درس داشته باشند.

وی افزود: در بازنگری قانون در رویکردهای حمایتی و نظارت بر مدارس غیردولتی، نگاه ویژه‌ای به معلمان مدارس غیردولتی داشته‌ایم. سال‌ها در حق این معلمان اجحاف شده بود و نوعا معلمان در قالب قانون کار، مانند کارگر بودند در حالی که معلم کارگر نیست و بخشی از حضور معلم در کلاس درس و بخشی در محیط‌های یادگیری است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش کردیم ۴۴ ساعت معلمان کاهش یابد و در مجموع به ۳۰ ساعت رسیدیم و این موضوع ابلاغ شده است. بنابراین از امسال معلمان مدارس غیردولتی ۳۰ ساعت کار می‌کنند و با این ساعات فعالیت نیز بیمه آن‌ها کامل خواهد بود.

کد خبر 848925 برچسب‌ها خبر مهم معلمان

دیگر خبرها

  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت