Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:58:07 GMT

یزد| آتش‌سوزی در دشت بشکان بافق مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۵۷۵۱

یزد| آتش‌سوزی در دشت بشکان بافق مهار شد

گروه استان‌ها- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی نیروهای امدادگر این جمعیت برای مهار آتش‌سوزی ۱۰ هکتار از عرصه‌های مرتعی روستای عزیزآباد و رضوان دشت بشکان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید مهدی حسینی در حاشیه عملیات مهار آتش‌سوزی در شهرستان بافق اظهار داشت: با تماس و درخواست اهالی روستای عزیز آباد و رضوان مبنی بر حریق گسترده در دشت این روستا پس از تماس و هماهنگی مرکز EOC استان یک تیم سه نفره امدادی از شهرستان بافق و دو تیم چهار نفره از شهرستان بهاباد به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی گفت: پس از کنترل آتش‌سوزی با کمک نیروهای بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، منابع طبیعی و آتش‌نشانی پایان عملیات اطفا حریق اعلام شد.

150 هکتار از بافت گیاهی قزوین و گیلان در آتش سوختآتش‌سوزی در مراتع کوهدشت لرستان مهار شدعامل انسانی دلیل بیش از 95 درصد از آتش‌سوزی‌های جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد است

وی افزود: این روستا در محدود جغرافیایی شهرستان بافق قرار دارد که با توجه به بعد مسافت از شهرستان بافق و نزدیک بودن به شهرستان بهاباد تیم‌های امدادی هلال احمر از این دو شهرستان به منطقه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از مردم خواست تا در فصل تابستان از روشن کردن آتش در نزدیکی مراتع و منابع طبیعی خودداری کنند و گردشگران پس از تفرج و ترک محل از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/781/ح R41376/P1357/S6,76/CT11 بیشتر بخوانید... ۱۵۰ هکتار از بافت گیاهی قزوین و گیلان در آتش سوخت آتش‌سوزی در برج مسکونی در خیابان شیخ بهایی + تصاویر آتش‌سوزی گسترده در سوله بزرگ مبل‌سازی + فیلم و تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۵۰ هکتار از بافت گیاهی قزوین و گیلان در آتش سوخت آتش‌سوزی در برج مسکونی در خیابان شیخ بهایی + تصاویر آتش‌سوزی گسترده در سوله بزرگ مبل‌سازی + فیلم و تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم ۲ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۳ گزارش| اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های خاص/  توزیع واکسن از چه زمانی در زنجان آغاز می‌شود؟ ۴ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۵ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور ۶ بازگشایی مدارس استان خوزستان به صورت حضوری منتفی شد ۷ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۸ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حضور رئیس مجلس در منطقه ‌صعب‌العبور اندیکا / قول قالیباف به مردم برای محرومیت‌زدایی منطقه رئیس کل گمرکات ایران: ۱۰ میلیون تن کالاهای اساسی وارد کشور شد / نامه وزارت اقتصاد برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور تقدیر سردار سلامی از فرمانده ناجا برای برقراری امنیت مراسم محرم آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بافق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل

سارانی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در جلسه مدیریت بحران شهرستان زیرکوه گفت: هم اکنون تمامی سد‌های استان در وضعیت پایدار و سالم هستند و ورودی و خروجی به مخازن سد‌ها به صورت لحظه‌ای کنترل شده و برای مهار سیلاب‌های احتمالی آمادگی کامل را دارند. 

او با تکذیب خبر شکسته شدن سد در این استان افزود: سازه‌های کوچکی که برای مهار آب و سیلاب احداث می‌شود، سد نیستند بلکه بند خاکی نامیده می‌شوند. 

سارانی با بیان اینکه دو بند خاکی در حاجی آباد بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند اظهار کرد: این بند‌ها در دهه‌های گذشته بنا به درخواست مردم و با مشارکت آنان از سوی نهاد‌هایی غیر از وزارت نیرو احداث شده بودند که این شرکت در خصوص پایداری و بهره برداری این گونه بند‌ها به متولیان آن تأکیدات و تذکرات لازم را اعلام کرده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی بی سابقه ۶۰ میلیمتری در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان زیرکوه تصریح کرد: در حوزه شهرستان زیرکوه سد مخزنی حاجی آباد با حجم مخزن ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب وجود دارد که بر اثر بارش‌های اخیر ۲ میلون و ۷۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده و برای مهار سیلاب‌های بعدی هیچگونه مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری