Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی برای تولید پنل خورشیدی در استان اردبیل انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هم اکنون استان اردبیل در مسیر توسعه صنعت قرار گرفته است و برنامه‌های قابل توجهی در این زمینه در استان انجام شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه هزار میلیارد تومانی برای تولید پنل خورشیدی در استان اردبیل انجام شده است، افزود: خط تولید این سرمایه‌گذاری در گمرک قرار دارد که بزودی وارد چرخه تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام‌جو تصریح کرد: با تولید پنل خورشیدی و سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی سالانه 250 مگا وات برق در استان تولید می‌شود و در این زمینه 400 نفر در حوزه برق جذب و وارد حوزه اشتغال می‌شوند.

وی افزود: با تولید پنل خورشیدی ظرفیت صادرات در استان اردبیل فراهم می‌شود و از این طریق برای کشور نیز  ارزآوری می‌شود که اقدام بسیار مهم و قابل توجهی است.

تمامی پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور در اردبیل فعال است2 نیروگاه خورشیدی و پست 230 کیلووات اردبیل به دستور رئیس جمهور افتتاح شد

استاندار اردبیل بیان کرد: هم اکنون استان اردبیل در مسیر توسعه صنعت قرار گرفته است و با توجه به راه‌اندازی کارخانه آرتاویل این امر نیز مبین همه چیز است.

افتتاح دو پنل خورشیدی در اردبیل

مدیرکل شرکت توانیر نیز از افتتاح دو نیروگاه خورشیدی در استان اردبیل با حضور رئیس جمهور بصورتویدئو کنفرانس خبر داد و گفت: این پروژه از پروژه‌های مهم در کشور محسوب می‌شود.

متولی‌زاده نیز گفت: پست ویژه هم در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید که برای استان در حوزه برق و صنعت بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: پروژه نیروگاه خورشیدی در 4 سال به بهره‌برداری رسید که ظرفیت مهمی برای تامین برق مشترکین حوزه صنعت در استان است.

انتهای‌پیام/141/ش

R41374/P/S6,49/CT7 بیشتر بخوانید... خراسان جنوبی| طرح ایجاد ۷۵۰۰ پنل خورشیدی با هدف اشتغال اقشار آسیب‌پذیر است معاون رئیس جمهور: ۷۵۰۰ واحد پنل خورشیدی در خراسان جنوبی نصب ‌می‌شود نوبخت: اعتبار ۱۰۰۰ پنل خورشیدی جدید به حساب کمیته امداد واریز می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خراسان جنوبی| طرح ایجاد ۷۵۰۰ پنل خورشیدی با هدف اشتغال اقشار آسیب‌پذیر است معاون رئیس جمهور: ۷۵۰۰ واحد پنل خورشیدی در خراسان جنوبی نصب ‌می‌شود نوبخت: اعتبار ۱۰۰۰ پنل خورشیدی جدید به حساب کمیته امداد واریز می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم ۲ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۳ گزارش| اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های خاص/  توزیع واکسن از چه زمانی در زنجان آغاز می‌شود؟ ۴ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۵ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور ۶ بازگشایی مدارس استان خوزستان به صورت حضوری منتفی شد ۷ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۸ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حضور رئیس مجلس در منطقه ‌صعب‌العبور اندیکا / قول قالیباف به مردم برای محرومیت‌زدایی منطقه رئیس کل گمرکات ایران: ۱۰ میلیون تن کالاهای اساسی وارد کشور شد / نامه وزارت اقتصاد برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور تقدیر سردار سلامی از فرمانده ناجا برای برقراری امنیت مراسم محرم آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار میلیارد تومانی تولید پنل خورشیدی استان اردبیل پنل خورشیدی خراسان جنوبی سرمایه گذاری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

کد خبر 6093862

دیگر خبرها

  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • نصب ۱۲۰ پنل خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • تولید ۱۰۰ هزار تن دانه‌های روغنی در اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه