Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:24:26 GMT

هو شدن مسی در نوکمپ غیرممکن است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۵۸۷۷

هو شدن مسی در نوکمپ غیرممکن است

اسطوره برزیلی بارسا معتقد است احتمال اینکه مسی توسط هواداران بارسا هو شود وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی هفته گذشته به شکلی رسمی از بارسلونا تقاضای جدایی کرد ولی به دلیل مخالفت باشگاه کاتالان، هنوز موفق به این کار نشده است. مسی معتقد است قراردادش به اتمام رسیده و بر اساس بندهایی در قرارداد، می تواند فسخ کند ولی بارسا برای فروش او 700 میلیون یورو می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پدر مسی روز گذشته وارد بارسلونا شد و شب گذشته در جلسه ای با جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا هم شرکت کرد که به نتیجه ای ختم نشد. خورخه مسی امروز در مصاحبه با دپورتس کواترو تایید کرد که احتمال ماندنی شدن پسرش وجود دارد و ممکن است او یک سال دیگر هم بماند و سپس راهی تیمی دیگر شود.

 

ریوالدو اسطوره بارسا در مورد جدایی مسی گفت:« مذاکرات بین دو طرف ادمه دارد و باشگاه می خواهد قرارداد مسی را تمدید کند و معتقدم اگر مسی یک فصل دیگر بماند، مشکلی ایجاد نخواهد شد. هواداران بارسا عاشق مسی هستند و او برای شان یک اسطوره است. مسی هنوز تفاوت ها را رقم می زند و می تواند یک سال بماند و بهترین پایان را رقم بزند. این جدایی هنوز می تواند به شکلی بهتر صورت بگیرد.»

 

 

 

 

ریوالدو در مورد هو شدن احتمالی مسی در نوکمپ گفت:« اینکه مسی بماند و در نوکمپ هو شود، از نظر من غیرممکن است. شاید هوادران ناراحت شده باشند ولی هیچکس مسی را هو نخواهد کرد. شرایط او هنوز نامشخص است. شاید برود، شاید یک فصل دیگر بماند و سپس برود و شاید هم قراردادش را تمدید کند.

اینکه او در ملاقات پدرش با بارتومئو حضور نداشت، تصمیم درستی بود. در این شرایط پرتنش شاید با حضور مسی همه چیز به حاشیه می رفت و شانس های ماندنی شدنش نیز منتفی می شد. امیدوارم او بهترین تصمیم را در مورد آینده اش بگیرد و با دلخوری از بارسا جدا نشود. اتفاقی که زمانی برای خود من، رونالدینیو و روماریو رخ داد.»

 

ریوالدو برزیل بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریوالدو برزیل بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس

مدافع چپ اسطوره‌ای لوس بلانکوس امروز در باشگاه رئال مادرید حضور یافت تا شاهد تمدید قرارداد پسرش باشد.

طرفداری | مارسلو، اسطوره رئال مادرید امروز برای تمدید قرارداد پسرش به مادرید برگشت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، انزو آلوز، پسر مارسلو، مدافع برزیلی اسطوره‌ای رئال مادرید، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. پسر مارسلو که متولد 2009 و 14 سال سن دارد امروز با حضور پدر و خانواده‌اش، قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا رساند. مارسلو هم امروز چهارشنبه برای تمدید قرارداد پسرش به رئال مادرید بازگشته بود.

مشخصات انزو آلوز متولد: 16 سپتامبر 2009 (14 سال) ملیت: برزیلی قد: 175 سانتی‌متر پست: هافبک هجومی و مهاجم پای تخصصی: راست پا

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال