Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@17:30:57 GMT

بایدن از سکوت ترامپ در مقابل پوتین انتقاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۶۴۶۱

بایدن از سکوت ترامپ در مقابل پوتین انتقاد کرد

به گزارش افکارنیوز،

جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معتقد است دونالد ترامپ در مقابل اقدامات دولت روسیه سیاست سکوت را در پیش گرفته است.

اخبار بین الملل- بایدن که همانند ترامپ توییترش را به تریبون تبلیغات انتخاباتی خود بدل کرده، در پیامی نوشت: رئیس جمهور بار‌ها و بار‌ها از ایستادن در مقابل پوتین امتناع ورزیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکوت او در خصوص مسمومیت ناوالنی تنها تازه‌ترین نمونه (سکوت او) است.

نامزد دموکرات‌ها در تشریح سیاست‌های خود در قبال روسیه در صورت راهیابی به کاخ سفید مدعی شد: من به عنوان رئیس جمهور کار‌هایی را انجام خواهم داد که ترامپ (انجام) نمی‌دهد؛ پاسخگو کردن رژیم پوتین در خصوص جنایات خود.

رویکرد دونالد ترامپ در مقابل رئیس جمهور روسیه و تعریف و تمجید‌های گاه و بیگاه او از پوتین در محافل سیاسی داخلی آمریکا انتقادات بسیاری را به دنبال داشته است. بایدن و دموکرات‌ها بار‌ها ترامپ را برای اقداماتش در قبال همتای روس خود مورد سرزنش قرار داده اند. اولین دیدار پوتین و ترامپ در هلسینکی فنلاند تا مدت‌ها سوژه انتقادات داخلی سیاسیون آمریکا بود.

در پی وخامت شرایط جسمانی الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه و انتقال او به یکی از بیمارستان‌های آلمان، دولت برلین اتهاماتی را در خصوص احتمال مسمومیت او و نیز دست داشتن دولت مسکو در این ماجرا مطرح کرده است.

با این حال، ساعاتی پیش سخنگوی کرملین اتهامات مربوط به مسمومیت الکسی ناوالنی، رئیس اپوزیسیون روسیه را تکذیب کرد.

دیمیتری پسکوف روز پنج شنبه اعلام کرد هیچ اساسی برای طرح تحریم علیه دولت مسکو در خصوص مسمومیت ناوالنی وجود ندارد.

سخنگوی کرملین به دیگر کشور‌ها درباره پیش داوری‌های عجولانه در خصوص مسمومیت ناوالنی هشدار داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ روسیه پوتین جو بایدن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست