Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لیونل مسی ممکن است برخلاف میلش، برای یک فصل دیگر برای بلوگرانا به میدان رود.
به گزارش آریا، لیونل مسی ممکن است حداقل برای یک فصل دیگر و تا پایان مدت قراردادش در بارسلونا بماند، زیرا پروسه جدایی او از بلوگرانا می تواند بسیار طولانی و هزینه بر باشد. بدین ترتیب منچسترسیتی باید حداقل یک فصل دیگر برای جذب لیونل مسی منتظر بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تلگراف، طی ملاقاتی که خورخه مسی پدر و مدیربرنامه های لیونل مسی با جوزپ ماریا بارتومئو داشته است، رییس بارسلونا هشدار داده که لیونل مسی برای جدایی از این باشگاه باید به دادگاه برود.
جوزپ ماریا بارتومئو و بارسلونا معتقدند در پرونده قضایی پیرامون اینکه آیا لیونل مسی می تواند قراردادش را با بارسلونا فسخ کند یا خیر، با توجه به انقضای تاریخ فسخ قرارداد در ماه ژوئن، پیروز خواهند شد. بدین ترتیب یک پرونده قضایی پیچیده و طولانی مدت، نه برای لیونل مسی جذابیتی خواهد داشت و نه برای منچسترسیتی که می تواند این باشگاه را در بلاتکلیفی قرار دهد.
بارسلونا همچنان تاکید می کند که لیونل مسی تنها در صورت پرداخت بند فسخ 700 میلیون یورویی می تواند از باشگاه جدا شود و با توجه به قانون فرپلی مالی، منچسترسیتی قادر به پرداخت این پول در برهه کنونی نیست. یکی از منابع نزدیک به مسی و بارسلونا، صبح پنجشنبه به تلگراف گفت: به نظر می رسد که لیونل مسی بماند، مگر اینکه بارسلونا تغییر عقیده بدهد. این باشگاه معتقد است که اگر به دادگاه مراجعه کند، دلایل حقوقی بسیار محکمی خواهد داشت.
اکنون منابعی در آرژانتین می گویند که لیونل مسی احتمالاً تا پایان قراردادش که تا 30 ژوئن 2021 اعتبار دارد در بارسلونا خواهد ماند.
بارسلونا همچنین امیدوار است که پرونده انتقال لیونل مسی موجب نشود، منچسترسیتی از نظرش در خصوص فروش اریک گارسیا منصرف شود. بلوگرانا حتی حاضر است که نلسون سمدو یا سرجی روبرتو را به عنوان بخشی از قرارداد انتقال اریک گارسیا به سیتیزن ها واگذار کند. گارسیا می خواهد به بارسلونا برگردد و از سویی منچسترسیتی برای سمت راست خط دفاعی هم به نلسون سمدو و هم به سرجی روبرتو علاقه مند است.
خورخه مسی پدر و مدیربرنامه های لیونل مسی از پیشرفت مذاکرات در جهت ماندن پسرش در بارسلونا خبر داد. خورخه مسی پدر لیونل مسی که به بارسلونا سفر کرده تا در خصوص آینده پسرش با جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسلونا مذاکره کند، خبر امیدوارکننده ای به هواداران بلوگرانا داد. به نقل از دپورتس کواترو، پس از جلسه روز گذشته بارتومئو با خورخه مسی، رییس بلوگرانا بار دیگر تاکید کرد که احتمال جدایی لیونل مسی وجود ندارد و اکنون به نظر می رسد کاپیتان بارسلونا نیز از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده است و همانطور که خورخه مسی به خبرنگار کواترو گفت آن ها در حال بررسی احتمال ماندن لیونل مسی برای یک سال دیگر هستند.
آیا احتمال ماندن لیونل مسی در بارسلونا وجود دارد؟ بله
مذاکرات با بارتومئو چگونه پیش رفت؟ خیلی خوب
بارسلونا دوران عجیبی را سپری می کند. حذف عجیب از لیگ قهرمانان اروپا موجب شد باشگاه در پی تغییرات اساسی بربیاید. در این میان لیونل مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه تصمیمش مبنی بر جدایی را اعلام کرد و در تمرینات تیم نیز حاضر نشد. خورخه مسی پدر و مدیربرنامه های لیونل مسی برای حل مشکل و جدایی پسرش از بارسلونا به اسپانیا سفر کرده است. اکنون مشکلی که وجود دارد اختلاف بر سر بند فسخ 700 میلیون یورویی در قرارداد بارسلونا با لیونل مسی است. بارسلونا معتقد است که این بند همچنان معتبر است، اما لیونل مسی معتقد است در موعد مقرر تقاضای جدایی داده و این بند منقضی شده است.
به نقل از کادنا سر، اگر فیفا اجازه جدایی مشروط لیونل مسی را صادر کند، بارسلونا علیه مسی و باشگاهی که این بازیکن را به خدمت بگیرد، طرح دعوی خواهد کرد. جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسلونا اظهار داشته که در صورت نقض قرارداد، قانون کاملاً روشن است و معتقد است که هیچ باشگاهی از مسی استقبال نخواهد کرد، زیرا آن ها در معرض یک دادخواست 700 میلیون یورویی قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبی اناری ها لیونل مسی بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو خورخه مسی پدر لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ

ستاره کلمبیایی تیم فوتبال لیورپول، در لیست گزینه‌های مورد نظر باشگاه بارسلونا برای خرید در بازار تابستانی قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا در گزارشی نوشت که باشگاه بارسلونا خرید یک بال چپ جدید را در اولویت برنامه‌های خود برای بازار نقل و انتقالات پایان فصل قرار داده و اولین گزینه‌اش هم لوئیس دیاس ستاره کلمبیایی تیم فوتبال لیورپول است.

تصمیم ژاوی هرناندس برای ادامه دادن به مربیگری در بارسلونا تا پایان قراردادش (تابستان 2025) کمی به اوضاع باشگاه ثبات بخشیده و دست باشگاه را برای تحقق برنامه‌هایش در بازار نقل و انتقالات بازتر می‌گذارد. انتظار می‌رود که ژاوی در فصل آینده نیز با آرایش مورد علاقه‌‌اش (3-3-4) بارسلونا را به میدان بفرستد و به همین دلیل او برای سمت چپ خط حمله تیمش به یک گزینه اضافه نیاز دارد. او اما می‌داند که برای رسیدن به هدفش، باشگاه باید بازیکن بفروشد تا بتواند بازیکن بخرد چرا که یکسری تغییرات بزرگ دیگر هم قرار است در نوکمپ رخ دهد.

وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا

طبق گزارش موندودپورتیوو؛ لوئیس دیاس برای ژاوی نسبت به دیگر گزینه‌های مورد نظرش که برای مدتی طولانی‌تر به باشگاه‌های فعلی‌شان متعهد هستند، در دسترس‌تر است که یکی از دلایل آن تغییر سرمربی لیورپول در پایان فصل است. جدایی کلوپ از قرمزپوشان مرسی‌ساید و ورود آرنه اسلات برای جانشینی او، احتمالاً زمینه‌ساز یکسری تغییرات تاکتیکی در شیوه بازی لیورپول خواهد شد که یکی از تبعات آن تردید بازیکن درباره جایگاهش در ترکیب اصلی و وسوسه شدنش برای ترک آنفیلد است.

با این حال خرید دیاس برای بارسلونا کار آسانی نخواهد بود، چرا که قیمت او حدود 70 میلیون یورو تخمین زده شده است و پرداخت چنین رقمی حتی با در نظر گرفتن یک تخفیف قابل توجه با وضعیت مالی فعلی بارسا همخوانی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی