Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:55:17 GMT

هفته سوم کورس سوارکاری بندرترکمن برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۶۹۰۳

هفته سوم کورس سوارکاری بندرترکمن برگزار شد

در دور نخست اسب‌های نژاد ترکمن (Maiden) (۳+ ساله) وارد دپار شدند که پیمان قلرعطا با اسب لان جان قهرمان شد و رامین قهرمانی با اسب گلین سروین وعبدالحلیم قبادی با اسب طاهره خانم به ترتیب دوم و سوم شدند.

دومین دور این مسابقات بین اسب‌های نژاد دوخون (Maiden) (۳+ ساله) برگزار شد که عبدالحلیم قبادی بافریسا اول شد و رامین قهرمانی با اسب کینگ آس و محمد امین توماج با اسب باسکار به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رقابت دور سوم میان اسب‌های نژاد دوخون (Maiden) (۲ ساله) یونس اورکلی با یوگی زودتر از خط پایان عبور کرد و مقام های دوم و سوم را به ترتیب محمد امین توماج با اسب امینت و نورمحمد بهادر با اسب برای تو کسب کردند.
در دور چهارم اسب‌های نژاد دوخون (هندیکاپ کلاس ٢) (۳+ ساله) وارد دپار شدند که آق اویلی بشگرد با اسب دوبلین قهرمان شد، عنوان دوم به نادر صالح پور با اسب سلما رسید و سراج الدین اندروا با اسب آدر سوم شد.
همچنین در رقابت دور پنجم بین اسب‌های  نژاد تروبرد (Maiden)  (۳+ ساله) امیر مختومی با اسب اوکیا زودتر از خط پایان گذشت و اول شد، کمال صالح پور با اسب دلتو و سراج الدین اندورا با اسب کوروت به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور ششم اسب‌های  نژاد دوخون (هندیکاپ کلاس۴) (۳+ ساله) در مسافت ۱۴۵۰ با یکدیگر کورس داشتند که عبدالحلیم قبادی با اسب شکوفا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و قهرمان شد، اسب آلان با چابکسواری نادر صالح پور دوم شد و محمد امین توماج با اسب بروکلین سوم شد.

گفتنی است مالک اسب آلان، سردار آزمون مهاجم ملی پوش گلستانی تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش ایرنا؛ بر اساس توافق مالکان اسب‌ها و مجریان مسابقه میزان جوایز اسب‌های برتر پس از تعیین درآمد برگزاری مسابقات متعاقبا تعیین و پرداخت می شود.

ورود تماشاگران به مجموعه سوارکاری به سبب کرونا ممنوع است که همین عامل باعث کاهش درآمد رقابتها شد.
مسابقات اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

برچسب‌ها بندرترکمن سوارکاری گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرترکمن سوارکاری گلستان بندرترکمن سوارکاری گلستان اسب های نژاد نژاد دوخون دوم و سوم سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط

به گزارش قدس آنلاین این حراج در دو بخش عمده و خرد برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند حداکثر ۲۵ شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

لازم به ذکر است وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

گفتنی است، با موافقت بانک مرکزی، از هفته آینده تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند