Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا درخواست کرد از بازگشایی حضوری مدارس در کلیه مناطق کشور جلوگیری کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا  درخواست کرد از بازگشایی حضوری مدارس در کلیه مناطق کشور جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه سرگشاده دکتر عباس آقازاده به شرح زیر است:

به نام خدا

ستاد ملی مبارزه با کرونا، ازجان میلیون‌ها دانش آموز دفاع کند!
وزیر آموزش و پرورش طی بیاناتی در اجلاس با مدیران مربوطه، اظهار داشته‌اند که مدارس باید از شنبه 15شهریور، به‌طور حضوری بازگشایی شوند. این «دستور» جناب وزیر، با شرایط حاکم بر همه گیری ویروس کرونا و وضعیت «قرمز» بسیاری از مناطق کشور، همخوانی ندارد. به خطر انداختن جان میلیون‌ها دانش آموز و آموزگار و خانواده‌های ایشان، و دخالت در کارشناسی تخصصی نحوه مقابله و مبارزه با بیماری از سوی مسؤلین غیرمرتبط با امور بهداشتی، می‌تواند در کمترین فاصله زمانی به یک فاجعه انسانی تبدیل شود.

لذا از مسؤلین ستاد ملی مبارزه با کرونا، جداً تقاضا می‌کنیم ضمن اعمال قاطعیت در اجرای فرامین بهداشتی و پروتکل‌های ملی مبارزه با کرونا، از احتمال بازگشایی حضوری مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در کلیه استان‌ها و مناطق کشور، اکیداً جلوگیری بفرمایند.

حضور دانش‌آموزان در مدارس از روز شنبه باید با نظر ستاد ملی کرونا انجام شود

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا مدرسه بیشتر بخوانید... حاجی میرزایی: همه دانش‌آموزان در همه مناطق از ۱۵ شهریور در مدارس حضور پیدا کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حاجی میرزایی: همه دانش‌آموزان در همه مناطق از ۱۵ شهریور در مدارس حضور پیدا کنند واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا مدرسه پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ اینترنت شاد برای همه استفاده‌کنندگان رایگان شد+ امکانات نسخه جدید ۲ حاجی میرزایی: همه دانش‌آموزان در همه مناطق از ۱۵ شهریور در مدارس حضور پیدا کنند ۳ اجرای همسان‌سازی حقوقها برای ۹۰ درصد بازنشستگان! ۴ اولتیماتوم پلیس به اوباش: در صورت ادامه اوباش‌گری نقطه امنی در کشور برای آنها نخواهد بود ۵ وزیر بهداشت اعضای کمیته کشوری ساخت واکسن کووید ۱۹ را منصوب کرد ۶ منشأ و انواع "سردرد" از نگاه طب سنتی ۷ بلاتکلیفی خانواده‌ها و معلمان در آستانه سال تحصیلی میان اخبار متفاوت ۸ "شاد۲" فردا برای استفاده معلمان و دانش‌آموزان رونمایی می‌شود مهمترین اخبار اجتماعی بلاتکلیفی خانواده‌ها و معلمان در آستانه سال تحصیلی میان اخبار متفاوت شهریه مهدهای کودک ۳۱ درصد افزایش یافت/اعمال شهریه‌های جدید از تیر ماه! معافیت مالیاتی مؤسسات خیریه به تراکنش از طریق "ساتنا" و "پایا" مشروط شد آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۲۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ جام حذفی فوتبال| تراکتور برای قهرمانی فقط یک نیمه بازی کرد/ توقف مجیدی در جاده سعادتمندی خطیب زاده: ظریف روز دوشنبه میزبان وزیر خارجه سوئیس خواهد بود واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور آمریکا ۳ شخص حقیقی و ۱۱ شرکت را به دلیل نقض تحریم‌های ایران تحریم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا مدرسه ویروس کرونا مدرسه ستاد ملی مبارزه با کرونا دانش آموزان مناطق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاداب‌سازی و مرمت ۱۱۰ هزار کلاس درس تا مهرماه

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه اعتبارات بهسازی و شاداب‌سازی مدارس با راهبری سازمان نوسازی کشور، از محل کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز و گروه‌های جهادی و مردمی تامین می‌شود گفت: تا مهرماه و قبل از بازگشایی مدارس، ۱۱۰ هزار کلاس در نقاط مختلف کشور بهسازی، شاداب سازی، مرمت سازی و دیوارنویسی می‌شود.

ضرغام پرنیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی کشور در ابعاد مختلف انجام می‌شود گفت: یکی از فعالیت‌های انجام شده در قالب طرح عجمیان، بهسازی، شاداب سازی و مرمت مدارس کشور است.

وی با بیان اینکه این طرح با حضور دانش‌آموزان جهادی مدارس کشور، معلمان و برخی از گروه‌های جهادی مانند بسیج فرهنگیان، دانش آموزی، دانشجویی، دانشگاه فرهنگیان و گروه‌های بومی انجام می‌شود افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر که فرمودند دانش‌آموزان را درگیر کارهای اجتماعی کنید، یکی از کارهای بزرگ طرح شهید عجمیان است که پیش بینی شده امسال حدود ۱۱۰ هزار کلاس در مناطق مختلف کشور با کمک سازمان نوسازی که اقلام مورد نیاز را تامین می‌کند، بهسازی و شاداب‌سازی شود.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه تعداد گروه‌های جهادی و دانش‌آموزی که تا سال گذشته در سامانه ثبت شده‌اند بالغ بر ۱۵ هزار گروه هستند ادامه داد: این گروه‌ها درگیر کار شده و پیش بینی می‌شود ۲ یا ۳ هزار گروه جهادی دیگر نیز به طرح ملحق شوند.

پرنیان با بیان اینکه دانش آموزی که در کار جهادی شرکت می‌کند رضایت را از داخل خانواده باید کسب کند گفت: اعتبارات با راهبری سازمان نوسازی کشور از محل خیرین مدرسه‌ساز و گروه های جهادی و مردمی تامین می شود که سال گذشته با صرفه جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی، ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب طرح عجمیان با بسیج تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای مدارس هزینه شد.

وی تاکید کرد: در اثر سیلاب سیستان و بلوچستان، مدارس ۹ شهرستان آسیب دیدند که قرار است در طرح عجمیان ویژه‌تر به آنها توجه شود.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه طرح عجمیان شامل مدارس حاشیه‌های شهر تهران نیز می‌شود عنوان کرد: طرح مذکور قبل از بازگشایی مدارس به اتمام می‌رسد و ۱۱۰ هزار کلاس در نقاط مختلف کشور بهسازی، شاداب سازی، مرمت سازی و دیوارنویسی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلایل خودکشی پزشکان از زبان رئیس سازمان نظام پزشکی
  • جامعه پزشکی در حال خالی شدن است/ مسئولین قدر سرمایه‌های فاخر کشور را بدانند
  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • شاداب‌سازی و مرمت ۱۱۰ هزار کلاس درس تا مهرماه
  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها