Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@23:01:07 GMT

کیفرخواست پرونده سارینا بعد از ۲ سال صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۷۰۱۵

کیفرخواست پرونده سارینا بعد از ۲ سال صادر شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از دادگستری گلستان، رییس کل دادگستری استان با بیان این که پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری ۲ علی آبادکتول ارسال شد، اظهار کرد: اعتراض طرفین پرونده به گزارش‌های کارشناسی، علت زمان‌بر شدن کیفرخواست بوده است.

هادی هاشمیان بیان کرد: پس از اعتراض‌های چند باره طرفین پرونده به نتیجه کمیسیون‌های پزشکی، در نهایت گزارش برای حل اختلاف و تعیین نهایی مقصر و میزان تقصیر به کمیسیون عالی و نهایی پزشکی قانونی ارجاع و نظر نهایی اعلام شد؛ بر اساس این گزارش و دفاع متهمان، کیفرخواست صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارینا دختربچه هشت ساله علی‌آبادی  ۲۵ دی سال ۹۶ با شکایت از درد شکم در بیمارستان علی آبادکتول بستری شد و متاسفانه در اثر تزریق اشتباه داروی سولفات منیزیم به جای داروی مترونیدازول دچار افت هوشیاری شد و به کما رفت و هم‌اکنون زندگی نباتی دارد.

کد خبر 545976 برچسب‌ها استان گلستان وزارت دادگستری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷