Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:48:41 GMT

نماز جمعه ۱۴ شهریور در ۱۲ شهر مازندران اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۷۴۰۳

نماز جمعه ۱۴ شهریور در ۱۲ شهر مازندران اقامه می‌شود

نماز روح بخش جمعه ۱۴ شهریور با تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا در ۱۲ شهر مازندران اقامه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، براساس تشخیص ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا نماز روح بخش جمعه ۱۴ شهریورماه در ۱۲ شهر مازندران برگزار می‌شود و شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی برای فردا نمی‌توانند میزبان نمازگزاران جمعه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیمرغ، کلاردشت، نکا، میاندورود،ساری، کیاسر، فرح‌آباد، بابلسر، بهنمیر، هادی‌شهر، نور و ایزدشهر به عنوان شهرهایی است که فردا نماز جمعه در این شهرها برگزار می‌شود.

 

آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته پس از ماه‌ها تعطیلی برگزار می‌شود و ستاد نماز جمعه و دانشگاه علوم پزشکی مازندران از نمازگزاران خواستند ضمن رعایت نکات بهداشتی، مهر و سجاده شخصی، ماسک و دستکش به همراه داشته باشند و در تمام اماکن برپایی نماز جمعه مسئولانی برای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی مستقر هستند.



نماز جمعه در سایر شهرها و مناطق به دلیل وضعیت قرمز کرونایی اقامه نمی‌شود و مردم باید رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را اولویت رفتاری خود برای مقابله با ویروس کروان قرار دهند.

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت قرمز کرونایی خطبه های نماز جمعه کرونا مازندران نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است

 آیت الله سید ناصر محمدی  خطیب جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد گفت: حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است که در این زمینه آیات و روایات و آموزه‌های دینی نسبت به رعایت آن بسیار سفارش کرده‌اند، همچنین مسئله حجاب یکی از واجبات الهی است که رعایت آن بر هر زن و مرد مسلمان واجب است.

دشمنان با توسل به تبلیغات دروغ به دنبال ترویج بدحجابی در بین بانوان هستند تا از این طریق بتوانند اعتقادات و باورها را ابتدا مورد هدف قرار داده و سپس نهاد خانواده را متلاشی کنند از همین رو پوشش‌هایی نامناسب را بسیار تبلیغ می‌کنند تا اینگونه به هدفشان برسند.

درحال تکمیل...

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان