Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امورخارجه به انتشار تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) در مجله شارلی ابدو واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سعید خطیب زاده در واکنش به انتشار تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) توسط مجله شارلی ابدو این اقدام موهن را قویا محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دستگاه سیاست خارجی افزود: اقدام موهن نشریه فرانسوی که به بهانه آزادی بیان تکرار شده است، موجب جریحه دارشدن احساسات موحدان عالم، اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش‌های اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان می‌باشد.

خطیب زاده در پایان تاکید کرد: برخلاف اقدام موهنی که توسط این مجله انجام شده است، آزادی بیان ارزش والایی است که باید به شکل سازنده‌ای در جهت همزیستی مسالمت آمیز نوع بشر و تفاهم بیشتر میان ادیان به کار گرفته شود. برچسب ها: سخنگوی وزارت خارجه ، خطیب زاده

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم

سخنگوی سازمان ملل در واکنش به تجمعات دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه گفت: دبیرکل سازمان ملل از حق مردم آمریکا برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبیرکل سازمان ملل حامی سرسخت آزادی بیان از جمله در آمریکا است و از حق مردم برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می کند.

سخنگوی سازمان ملل تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل همچنین اعلام کرده است که باید اطمینان حاصل شود این اعتراضات تبدیل به انتشار اظهارات نفرت انگیز نشود. ما در زمان حساسی هستیم. روسای دانشگاه‌ها با زمان چالشی مواجه هستند و باید در تمام این مسایل موازنه ایجاد کنند.

کد خبر 748193

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد