Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هفت صبح، او ماجرا را این‌گونه روایت می‌کند: «اخیرا جلسه‌ای با آیت الله جزایری بنا به درخواست شخصی به نام عبدالله نژاد، در رابطه با آخرین وضعیت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد و در این دیدار وی به همراه سه نفر از همکارانش حضور داشتند. آیت‌الله موسوی جزایری، تا پیش از شرکت در جلسه، از متن سخنان حجت‌الاسلام پناهیان نسبت به استاندار خوزستان، هیچ‌گونه اطلاعی نداشت و در ابتدا خبرنگار سؤالات خود پیرامون حوزه علمیه خوزستان را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئو | حمله تند پناهیان به یک استاندار | من بودم استاندار را به گاری می‌بستم! واکنش استانداری خوزستان به حمله تند پناهیان | دولت مورد حمایت شما چه کرد؟ | عوام فریب هستید و از روی جهل حرف می‌زنید

در ادامه خبرنگار در رابطه با سخنان حجت‌الاسلام پناهیان از آیت‌الله موسوی جزایری بدین شکل پرسش می‌کند: «اخیراً در منبرها بدون اطلاع کافی در انظار عمومی خطاب به شخصیت یا مسئولی که حضور ندارد، پای منبر سخنان توهین‌آمیزی شنیده می‌شود! بفرمایید نظرتان در این رابطه چیست!؟»

آیت‌الله موسوی جزایری هم پاسخ می‌دهد: «بنده مطلع نیستم! اما به طور کلی می‌توانم بگویم که بعضی از بزرگان هم این‌طور بودند، هر وقت مطلبی به آن‌ها گفته می‌شد در رابطه با کشور یا استان! اول تحقیق و بررسی می‌کردند که حقیقت مطلب چیست. ما روحانی هستیم، فرق می‌کند با اشخاص عادی که هرچه بگویند، مسأله ای نیست. حرف ما حرف خداست و حرف پیامبر است».

پس از آن، بنده خدمت آیت‌الله اصل ماجرا را توضیح دادم که حجت‌الاسلام پناهیان چه مطلبی را بیان کرده‌اند؛ سپس خبرنگار سؤال خود را دقیق‌تر می‌پرسد: «چرا آقای پناهیان گفته‌اند استاندار را باید به گاری بست که آب را برای مردم غیزانیه ببرند؟»، آیت‌الله موسوی جزایری نیز پس از آن بیان کرد؛ «چه احتیاجی است که ببندیمش به گاری! خب بنده خدا (غلامرضا شریعتی) به تهران رفته و برای تأمین بودجه و منابع مالی مورد نیاز اجرای طرح آب‌رسانی به غیزانیه پیگیری کرده است».

عساکره در ادامه با تأکید بر اینکه آیت‌الله موسوی جزایری، نسبت به شخص حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان، بسیار احترام و ارزش قائل است و ایشان را به‌عنوان یک منبری بسیار خوب می‌شناسد، گفت: «متأسفانه کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، تقطیع و صحبت‌های آیت‌الله موسوی جزایری جابه‌جا شده است.»

حجت‌الاسلام عساکره، گفت: «در جلسه مذکور نیز آیت‌الله موسوی جزایری توضیحاتی در رابطه با خدمات دکتر شریعتی بیان کردند اما خدایی ناکرده هیچ‌گونه مطلبی را به آقای پناهیان نسبت نداده‌اند؛ حال‌آنکه برای استفاده از مثال، شخص خودشان را با این عبارت «بنده خودم را عرض می‌کنم» مورد خطاب قرار داده‌اند.»

کد خبر 546037 برچسب‌ها حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام علیرضا پناهیان آیت الله موسوی جزایری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر ساعت ۱۰ و ۱۱ دقیقه صبح امروز یکشنبه نقده را لرزاند.

این زمین در عمق ۹ کیلومتری شهرستان نقده در آذربایجان غربی به وقوع پیوست.

کد خبر 6090728

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • قلعه خواجه لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند