Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:12:56 GMT

اخراج ۲ میلیون کارگر در آمریکا با شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۸۱۹۵

اخراج ۲ میلیون کارگر در آمریکا با شیوع کرونا

‍‍‍‍‍‍

تعدیل نیروهایی که تا امروز در سال جاری میلادی توسط کارفرمایان آمریکایی اعلام شده به حدود ۲ میلیون نفر رسیده است. اخراج ۱۱۶ هزار نیروی کار در ماه اوت، تعداد کل اخراجی های سال جاری میلادی را در آمریکا به ۱۹۶۳۴۵۸‌ نفر رسانده است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، تعدیل نیروهایی که تا امروز در سال جاری میلادی توسط کارفرمایان آمریکایی اعلام شده به حدود 2 میلیون نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

40 درصد از کل این تعدیل نیرو ها مربوط به صنعت سرگرمی می‌شود.

 بر اساس آخرین گزارش شرکت کاریابی «چلنجر، گری اند کریسمس» در روز پنجشنبه، تعدیل نیروهای ماه گذشته آمریکا 56 درصد کمتر از ماه جولای بوده ولی همچنان 116 درصد بالاتر از همین زمان در سال گذشته میلادی است. اخراج 116 هزار نیروی کار در ماه اوت، تعداد کل اخراجی های سال جاری میلادی را به 1963458 رسانده است. این رقم مدت هاست از رکورد سال 2001 که برابر با 1956876  نفر  بود گذشته است.

اکثر این مشاغل -حدود 800 هزار- از بخش سرگرمی کم شده اند و پس از آن شرکت های خرده فروشی و خدماتی قرار دارند. شرکت های سرگرمی و تفریحات از جمله کافه ها، رستوران ها، هتل ها و پارک های موضوعی در ماه اوت 17271 نفر را اخراج کرده اند.

فورد 1000 نفر از کارمندان خود را در آمریکا اخراج می‌کندتصمیم غول نفتی آمریکا برای اخراج کارکنان بین المللی خود

 شرکت های هوایی و حمل و نقل ماه گذشته تعدیل نیروی بیشتری داشتند. طبق گزارش این شرکت کاریابی، 26545 شغل از این دو بخش کم شده است که 59 درصد کمتر از ماه گذشته ولی 647 درصد بیشتر از ماه اوت 2019 است.

 همه گیری ویروس کرونا همچنان به بازار کار آمریکا ضربه می‌زند. جدیدترین اطلاعات وزارت کار آمریکا نشان می دهد تقاضا برای دریافت مزایای بیکاری در هفته منتهی به 29 ماه اوت برابر با 881 هزار بوده است. در حالی که این رقم 130 هزار درخواست کمتر از کل هفته قبل از آن است، ولی دومین باری است که رقم درخواست‌ها برای مزایای بیکاری از ماه مارس به زیر یک میلیون نفر رسیده است.

 انتهای پیام/207

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... افزایش هزینه های مصرف کننده در آمریکا اقتصاد آمریکا ۳۱ درصد در اوج کرونا کوچک شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افزایش هزینه های مصرف کننده در آمریکا اقتصاد آمریکا ۳۱ درصد در اوج کرونا کوچک شد پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۳؛کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد ۲ اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ ۳ اجرای حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی از تیر مطابق مصوبه شورای عالی کار نیست ۴ دولت برای نجات بورس دست به دامن حقوقی‌ها نشود؛ خودش اقدام کند ۵ خلبان مقصر سانحه هواپیمای کاسپین در ماهشهر/ خلبان بوئینگ با دستور وزیر راه بازنشسته شد/ فرودگاه اهواز از پرواز خبر نداشت ۶ تشریح جزئیات ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان از زبان رئیس سازمان اداری و استخدامی ۷ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۶/۱۳|کاهش قیمت ارز در صرافی‌ها؛ قیمت دلار ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان شد ۸ قیمت کود برای سال زراعی جدید چند برابر گران شد مهمترین اخبار اقتصادی اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۳؛کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد واکاوی تذکر رهبر انقلاب در مورد واردات گوشی‌‌‌های آمریکایی/ ضرورت جلوگیری از واردات کالاهای لوکس قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۶/۱۳|کاهش قیمت ارز در صرافی‌ها؛ قیمت دلار ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان شد مهمترین اخبار تسنیم ابراز نگرانی نمکی از وقوع موج جدید کرونا به‌دلیل بی‌توجهی‌ها بازگشایی مدارس در تفاهم با وزارت بهداشت انجام شد/ساعات حضور دانش‌آموزان در مدرسه کوتاهتر می‌شود سخنگوی وزارت خارجه: اهانت به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل‌ قبول نیست جام قهرمانی به تیم تراکتور اهدا شد/ از اشتباه سلطانی‌فر تا صحبت‌های درگوشی الهامی اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت دلار و قیمت کاهش قیمت ارز سال جاری میلادی ارز در بازار صرافی ها قیمت طلا تومان شد ماه اوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار

طی بیست مرحله حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بیش از ۲/۷ تن شمش طلا معامله شد که نرخ دلار محاسبه شده از قیمت شمش‌های طلا مبادله شده در مرکز مبادله اختلاف ۷ تا ۱۵ درصدی با قیمت روز دلار در بازار آزاد داشت.

به گزارش اکوایران، مرکز مبادله ایران بیست حراج حضوری شمش طلا طی سه ماه، ۲۷ دی تا ۴ اردیبهشت برگزار کرد و ۲۷۱۶ شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد. میانگین قیمت شمش‌های طلای معامله‌شده طی این ۲۰ حراج مرکز مبادله، چهار میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

علی سعیدی، مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در نخستین حراج شمش طلا عنوان کرد: قیمتی که در مرکز مبادله ایران مبنای مبادلات طلا خواهد بود، مبتنی بر عرضه و تقاضا است و مبادلات بر اساس پیشنهاد قیمت از سوی خریداران و پذیرفته شدن آن از سوی فروشندگان خواهد بود. او همچنین تاکید کرد که قیمت معاملات طلا در مرکز مبادله ایران به قیمت‌های روز نزدیک است.

بررسی نرخ دلار محاسبه شده از قیمت شمش‌های طلا معامله‌شده در مرکز مبادله و اختلاف آن با قیمت روز دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد بیشترین اختلاف قیمت بین قیمت دلار در بازار آزاد (۶۶ هزار تومان) و نرخ دلار محاسبه شده از طریق قیمت شمش (حدود ۵۷ هزار و ۴۳۰ تومان) نیز با نزدیک به ۱۷ درصد در حراج هفدهم که در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد، به ثبت رسید. 

 مرکز مبادله حراج شمش را با نرخ دلاری معادل ۵۰ هزار و ۵۷۰ تومان در ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز کرد که اختلاف نزدیک به ۷ درصدی با قیمت روز دلار در بازار آزاد (۵۴ هزار و ۵۰ تومان) در آن روز داشت؛ که کمترین اختلاف قیمت موجود بود.

در بیستمین حراج مرکز مبادله که در چهار اردیبهشت صورت گرفت نیز قیمت روز دلار بازار آزاد (۶۴ هزار و ۳۰۰ تومان) اختلاف ۱۳ درصدی با دلار محاسبه شده از قیمت شمش (حدود ۵۶ هزار و ۸۶۰ تومان) داشت. 

این در حالی است که نرخ دلار رسمی اعلام شده از سوی مرکز مبادله ارز و طلا در این مدت در نیمه اول کانال ۴۰ هزار دلاری نوسان داشت و امروز در کانال ۴۴ هزار تومانی قرار دارد.

قرار است بیست‌ویکمین حراج شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار شود.

tags # طلا ، قیمت دلار سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  •  چرا دلار سقوط کرد؟
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار