Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@08:01:35 GMT

توافق گروه‌های فلسطینی برای حل اختلاف‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۸۲۳۱

گروه‌های فلسطینی درباره پایان بخشیدن به اختلاف‌ها توافق کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گروه‌های فلسطینی، در بیانیه پایانی نشست سران گروه‌های فلسطینی در لبنان، توافق کردند تا ۵ هفته آینده کمیته‌ای برای پایان اختلاف‌ها تشکیل شود. گروه‌های فلسطینی در این بیانیه بر برپایی دولت فلسطین به پایتختی قدس در سراسر سرزمین‌های اشغالی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه سران گروه‌های فلسطینی آمده هیچ دولتی در غزه و هیچ دولتی بدون غزه تشکیل نخواهد شد. شرکت کنندگان در نشست سران گروه‌های فلسطینی، هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: تنها گزینه ما مقاومت فراگیر است. اسماعیل هنیه گفت: "معامله قرن" و نقشه‌های حاصل از آن به دنبال دستیابی به اهدافی خطرناک است. رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: ما هر نقشه‌ای که غزه را از محیط فلسطینی خود جدا کند، نه با ترغیب و نه با ارعاب، نمی‌پذیریم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هم گفت: آخرین خنجر زهرآگین بر پیکر فلسطین توافق اماراتی- اسرائیلی بود. محمود عباس افزود: از مواضع‌مان درباره برنامه‌های الحاق، عقب‌نشینی نخواهیم کرد و هرگز درباره "معامله قرن" و پروژه الحاق مذاکره نخواهیم کرد. برچسب ها: گروه های فلسطینی ، نشست ، حل اختلاف

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گروه های فلسطینی نشست حل اختلاف گروه های فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی‌توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می‌شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجمین پلتفرم فلسطین که امروز جمعه در استانبول برگزار شد، با اشاره به اینکه تجاوزها به حریم مسجد الاقصی در حال افزایش است، گفت: ما تحولات مثبت و منفی در فلسطین را از نزدیک دنبال می کنیم.

وی افزود: مسجد اقصی تنها قبله اول ما نیست. همزمان امانت پیامبر اسلام و پیامبران پیش از ایشان است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: هیچ قدرتی نمی تواند عشق قدس را از قلب ما بیرون کند. به عنوان ترکیه حمایت از قدس را وظیفه خود می دانیم. حمایت از قدس، حمایت از صلح، انسانیت و اعتقادات است.

اردوغان با اشاره به اشغال مرحله به مرحله فلسطین گفت: امروز تاریخ وحشی ترین شکل مجادله را می بینید. از همه انسانها در سراسر دنیا که در کنار فلسطین ایستاده اند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هیتلرها و نازی های امروز کسانی هستند که کودکان غزه را می کشند. نتانیاهو با جنایتهایش نام خود را به عنوان قصاب غزه با شرمساری به ثبت رسانده است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد.

اردوغان با اشاره به 200 روز نسل کشی در غزه، گفت: نمی توانید با ریختن صدها تن بمب بر سر مردم غیر نظامی و نابودی مساجد، کلیساها و مدارس به شکل عامدانه و تبدیل غزه به یک قبرستان بزرگ فرار کنید. رهبران اسرائیل باید یاد بگیرند که بر اساس حقوق بین الملل حرکت کنند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم