Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی تعداد ۴۰ هزار و ۲۷ نفر زن و ۵۱ هزار و ۶۰ نفر مرد شرکت و تاکنون ۸۲ هزار و ۵۰ نفر کارت ورود به جلسه آزمون دریافت کردند.

بخشی از کد رشته های مقطع کاردانی نظام جدید بر اساس سوابق تحصیلی، دانشجو می پذیرد؛ بنابراین در رشته های با آزمون ۱۵۱ هزار و ۸۲۹ نفر و در دوره بدون آزمون ۱۰۱ هزار و ۶۵۶ نفر پذیرفته می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای، کاردانش یا شاخه نظری سال جاری همچنین دارندگان دیپلم شاخه فنی و حرفه ای، کاردانش یا شاخه نظری سال ۹۵ و قبل از آن نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی و ارائه آن ندارند.

آزمون کارشناسی ناپیوسته

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته همزمان با کنکور کاردانی نظام جدید از لحظاتی قبل در ۱۶۶ شهرستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی کلید خورد؛ در دوره با آزمون این مقطع ۴۰ هزار و ۴۱۱ نفر و در دوره بدون آزمون ۶ هزار و ۲۸۶ نفر ثبت نام کردند.

فاطمه زرین آمیزی،‌ سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش با آزمون ۱۵۷ هزار و ۷۰۵ نفر و ظرفیت پذیرش بدون آزمون را ۶۹ هزار و ۹۹۵ نفر اعلام کرد.

این ۲ آزمون به همراه پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

برچسب‌ها پذیرش بدون آزمون سازمان سنجش آموزش کشور کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پذیرش بدون آزمون سازمان سنجش آموزش کشور کنکور پذیرش بدون آزمون سازمان سنجش آموزش کشور کنکور کاردانی نظام جدید بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد