Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بازگشت احتمالی آندره‌آ استراماچونی به تیم فوتبال استقلال این روز‌ها دوباره به سوژه‌ای برای رسانه‌های ایتالیایی مبدل شده است. با توجه به اتفاقاتی در دوره نخست مربیگری این مرد ایتالیایی در تهران رخ داد و منجر به جدایی وی از استقلال شد، تلاش مدیران تیم آبی‌پوش پایتخت برای بازگرداندن سرمربی سابق اینتر برای هموطنان او جالب توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه گاتزتا دلواسپورت هم در یک گزارش، توصیف جالبی از بازگشت احتمالی مرد ۴۴ ساله ایتالیایی به ایران داشته است. این نشریه در گزارشی با عنوان «آدم‌ربایی، فرار، عشق و بازگشت؛ سندرم عجیب استکهام» سناریوی بازگشت احتمالی استراماچونی به استقلال را به ماجرای گروگان‌گیری تاریخی در بانک استکهلم سوئد در سال ۱۹۷۳ تشبیه کرده است. (سندروم استکهلم اصطلاحی است که پس از سرقت از بانکی در میدان نورمالمستوری استکهلمِ سوئد، توسط بیل بیِروت روانشناسی که از ابتدا تا انتها به پلیس مشاوره روانشناسی می‌داد و به بانک رفت وآمد داشت، هم زمان با پوشش خبری مورد استفاده قرار گرفت. در طی این گروگان‌گیری چهار کارمند به مدت ۶ روز به گروگان گرفته شدند. طی این شش روز قربانیان وابستگی عاطفی به گروگان‌گیر‌ها پیدا کردند تا حدی که از همکاری با پلیس سرباز می‌زدند و حتی پس از آزادی‌شان در دفاع از گروگان گیران خود برآمدند.)

گاتزتا در این خصوص می‌نویسد: «اکنون هیئت مدیره‌ای جدید در باشگاه استقلال روی کار آمده‌اند، استراماچونی ممکن است به ایران برگردد تا به تیمی ملحق شود که در ماه دسامبر قراردادش را با آن فسخ کرد، چون که حقوقش را پرداخت نمی‌کرد. اگر این ماجرا را نتوانیم سندروم استراماچونی در استکهلم بنامیم، مطمئناً به رخ دادن آن نزدیک هستیم. بعد از عشق طوفانی و داستان نفرتی که دو طرف را به دادگاه کشاند، حالا استقلال، تیمی دولتی مستقر در تهران به آندره‌آ استراماچونی یک قرارداد دو ساله بسیار پرزق‌وبرق پیشنهاد داده تا او به ایران برگردد و کارش را در تیمی که آن را پس از سال‌ها دوباره صدرنشین کرد، به قهرمانی بزرگ برای هوادارانش تبدیل و با مدیران قبلی آن وارد جنگ شده بود را کامل کند.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: استراماچونی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

کد خبر 848970 برچسب‌ها ویژه ورزشی ناصر‌ حجازی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • گزینه عجیب معاون اولی ترامپ؛ زنی معروف به «قاتل سگ‌ها»!
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت